- Strona główna
- Praca
- Pracownik sklepu
- Zarządzanie sklepem
- Zarządzanie sklepem - Warmińsko-mazurskie
- Zarządzanie sklepem - Dobre Miasto
Wynagrodzenie
6 700 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Dobre Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Umowa o pracę, bez okresu próbnego;
Pakiet ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny;
Wymagane doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Kilkumiesięczne wdrożenie z dedykowanym opiekunem.
O pracy:
Lubisz kontakt z ludźmi i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do Biedronki na stanowisko Kierownika Sklepu. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!
Jakich osób szukamy?
Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii
Samodzielnych i proaktywnych w działaniu;
Komunikatywnych;
Nastawionych na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat;
Gotowych do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji.
Co zapewniamy?
Umowę o pracę bez okresu próbnego;
Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;
Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.
92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia.
Kilkumiesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;
Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne;
· Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej; 80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.
Za co będziesz odpowiadać?
Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób;
Motywowanie i rozwijanie Twojego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników;
Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat.
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;
Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów.
Etapy procesu rekrutacji:
1. Analiza i selekcja CV
2. Spotkanie rekrutacyjne z Rekruterem oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży
3. Assessment Centre
4. Decyzja = informacja zwrotna.
Jak Cię wdrożymy?
Okres wdrożenia trwa ok. 6 m-cy;
Podczas szkolenia poznasz pracę na każdym stanowisku w sklepie – Sprzedawca Kasjer, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu; Szkolenie częściowo realizowane jest w wyznaczonych sklepach szkoleniowych;
Podczas całego etapu wdrożenia masz zapewnione wsparcie opiekuna.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Dobre Miasto,
Warmińsko-mazurskie