- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie sprzedażą - Warmińsko-mazurskie
- Zarządzanie sprzedażą - Stawiguda
Lokalizacja
Stawiguda
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Lubisz kontakt z ludźmi i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Jesteś nastawiony na cel i osiąganie coraz lepszych wyników motywuje Cię do dalszego działania? Dołącz do Biedronki na stanowisko Kierownik Operacji i Sprzedaży - zarządzaj kilkoma zespołami w maksymalnie 7 sklepach, należących do Regionu Olsztyn. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!
Za co będziesz odpowiadać?
Zarządzanie jednym z rejonów sprzedaży na terenie Polski Północno-Wschodniej i części Mazowsza (maks. 7 sklepów);
Motywowanie i rozwijanie podległych zespołów - dbanie o sukcesję;
Realizowanie strategii rekrutacyjnej rejonu;
Realizacja strategii firmy i celów sprzedażowych;
Odpowiedzialność za osiągane wyniki i dążenie do ich nieustannego wzmacniania;
Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klienta.
Jakich osób szukamy?
Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii;
Przedsiębiorczych i samodzielnych w działaniu;
Komunikatywnych;
Nastawionych na realizację celów sprzedażowych;
Otwartych na nowości, elastycznych w stosunku do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego;
Posiadających prawo jazdy kat. B.
Co zapewniamy?
Umowę o pracę bez okresu próbnego;
Premia miesięczna, zależna od wyników sprzedażowych;
Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: samochód służbowy samochód z kartą paliwową, również do celów prywatnych, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych;
92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia;
Gruntowne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw;
Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne;
Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej;
80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.
Etapy procesu rekrutacji:
Analiza i selekcja CV
Wstępna rozmowa rekrutacyjna
Assessment Centre
Decyzja = informacja zwrotna
Jak Cię wdrożymy?
Okres wdrożenia trwający kilkanaście tygodni;
Podczas szkolenia poznasz pracę na każdym stanowisku w sklepie – Sprzedawca Kasjer, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu, Kierownika Operacji i Sprzedaży. Szkolenie częściowo realizowane jest w wyznaczonych sklepach szkoleniowych;
Podczas całego etapu wdrożenia masz zapewnione wsparcie opiekuna.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Stawiguda,
Warmińsko-mazurskie