- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Pomorskie
- Wsparcie techniczne - Gdańsk
- Wsparcie techniczne - Wrzeszcz
Wynagrodzenie
6 500 - 7 200 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gdańsk, Wrzeszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Nasi pracownicy to pasjonaci kawy :)
Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą!
Lokalizacja: Gdańsk, Grunwaldzka 50
U nas otrzymasz:
Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.
Dodatkowy bonus na start 1500 zł brutto.
Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Do Twoich zadań należeć będzie:
Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania pracowników sklepów Tchibo.
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów IT.
Analizowanie sytuacji pod kątem występowania anomalii.
Zgłaszanie pozostałych problemów wymagających podjęcia działań.
Wyróżniają Cię:
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.
Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.
Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).
Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Proces rekrutacji:
1. Zadanie online > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online > 4. Walidacja językowa
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Gdańsk, Wrzeszcz
Pomorskie