- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Stare Miasto
Doradca Klienta z językiem słowackim PRACA ZDALNA
Wynagrodzenie
35 - 45 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy firmą specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu.
W związku z rozwojem projektu znanej francuskiej marki kosmetycznej poszukujemy kandydatów posługujących się językiem słowackim (poziom C2/native), na stanowisko:
Doradca Klienta z językiem słowackim – PRACA ZDALNA
Opis stanowiska:
profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w JĘZYKU SŁOWACKIM,
prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (praca wyłącznie na wewnętrznej bazie Klientów) oraz obsługa back office ( w tym obsługa maili oraz social media),
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, wspieranie kanałów retail i ecommerce.
Zapewniamy:
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
wynagrodzenie zasadnicze oraz system motywacyjny,
umowę zlecenie – elastyczny grafik wg. ustaleń,
pracę w godzinach 09:00-19:00 poniedziałek - sobota (praca w systemie zmianowym wg. ustaleń),
przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
dalszy rozwój oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji,
dofinansowanie zajęć sportowych, liczne eventy,
wyjątkowy Zespół Specjalistów, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
posiadasz znajomość języka słowackiego na poziomie ojczystym,
jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi oraz pracy zespołowej,
jesteś elastyczny oraz umiejętnie wypracowujesz ewentualne kompromisy,
obsługa komputera jest na poziomie dobrym,
mile widziane – dodatkowa znajomość języka polskiego lub angielskiego (poziom B1/B2),
mile widziane - doświadczenie w obszarze obsługi klienta,
Jeśli jesteś zainteresowany/-a nie zwlekaj już dziś wyślij swoje CV i umów się z nami na rozmowę on-line.
Dołącz do naszego zespołu!
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?