- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Dolnośląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Wysoka
Wynagrodzenie
7 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wysoka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Porównywarka CHF to jedyne miejsce, gdzie klient znajdziesz porównanie ofert najlepszych kancelarii frankowych oraz otrzyma fachowe wsparcie w podjęciu decyzji o jej wyborze.
Obowiązki:
Telefonowanie do klientów, aby poinformować ich o produktach, usługach firmy.
Odbieranie telefonów od klientów i udzielanie dokładnych, satysfakcjonujących odpowiedzi na ich pytania i wątpliwości.
Prowadzenie dokładnej dokumentacji on-line w bazie klientów.
Współpraca z innymi pracownikami infolinii w celu poprawy obsługi klienta.
Wymagania:
Umiejętności z zakresu komunikacji, zarówno pisemnej, jak i werbalnej.
Umiejętność obsługi systemów telefonicznych.
Doskonała umiejętność aktywnego słuchania.
Zorientowanie na cele i zdrową konkurencję.
Bardzo dobre zarządzanie czasem i umiejętności organizacyjne.
Zdolność do adaptacji i elastyczność.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w firmie z doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku.
Dzięki jakości i rzetelności mamy satysfakcję i adekwatną wypłatę z pracy.
Proponujemy Partnerskie podejście i niesamowity klimat w pracy.
Dzięki profesjonalnym szkoleniom nawet Osoby bez doświadczenia szybko się odnajdą w pracy
Jasny i bardzo przejrzysty system finansowy pozwalający na wysokie zarobki.
System w którym czujemy naszą pracę w portfelu
Ubezpieczenie medyczne
Lokalizacja
Wysoka,
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?