Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Doradca klienta, sprzedawca
  5. Doradca klienta, sprzedawca - Mazowieckie
  6. Doradca klienta, sprzedawca - Warszawa
  7. Doradca klienta, sprzedawca - Mokotów
Dodane 02 maja 2024

Doradca Klienta Miele Experience Center

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaSamochód służbowy: NieMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Poszukujemy pracownika na stanowisko Doradcy klienta!

Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, jesteś osobą entuzjastycznie nastawioną do życia, lubisz pracę w zespole, zgłoś się do nas!

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe

  • Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń

  • Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową

  • Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym

  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta

  • Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym

  • Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży

  • Kontrola stanu kasowego

  • Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,

  • Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych

  • Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych

  • Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów

  • Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów

  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego

  • Przestrzeganie obowiązujących procedur, regulaminów

  • Sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)

  • Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele

  • Dbałość o powierzone mienie firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętności organizacyjne, planowania, ustalania priorytetów

  • Umiejętności komunikacyjne

  • Umiejętności pracy w zespole

  • Odporność na stres i asertywność

  • Orientacja na jakość obsługi i na potrzeby klienta

  • Umiejętności przyswajania zagadnień technicznych związanych z obsługą urządzeń Miele

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B1

Benefity:

  • prywatna opieka medyczna

  • dodatkowy urodzinowy dzień wolny

  • zniżki na produkty Miele

  • dofinansowanie do karty Multisport

  • system kafeteryjny MyBenefit

  • warsztaty rozwojowe na zewnętrznej platformie

  • opieka psychologiczna

  • ubezpieczenie NNW w życiu prywatnym

  • dodatkowy dzień wolny na wolontariat

  • karta lunchowa

Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 912166021

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon