- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Mokotów
Wynagrodzenie
4 800 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Obowiązki:
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów
Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu
Wymagania:
Minimum średnie wykształcenie
Chęć nauki i rozwoju w branży finansowej
Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
Pozytywne nastawienie do sprzedaży
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
Oferujemy:
Wysokie premie miesięczne
Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
Możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb
Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria
Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
Idealny dojazd do pracy – Warszawa: Nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie