- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Opolskie
- Administracja, prace biurowe - Ozimek
Asystentka Notariusza
Lokalizacja
Ozimek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Kancelaria Notarialna w Ozimku poszukuje pracownika biurowego/administracyjnego na stanowisku asystenta notariusza w sekretariacie kancelarii, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, po okresie próbnym. Oferujemy stabilne zatrudnienie, na dłuższą współpracę, w przyjaznej atmosferze.
Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.: obsługa sekretariatu, tj. odbieranie telefonów, korespondencja mailowa, przyjmowanie gości Kancelarii, korespondencja przychodząca oraz wychodząca, przygotowywanie pism przewodnich, wypisów i odpisów aktów notarialnych, poświadczeń kopii oraz poświadczeń podpisów, a także przygotowanie projektów aktów notarialnych. Ponadto prowadzenie rejestrów w systemie informatycznym, kontakt z klientami Kancelarii (m.in. udzielanie informacji w zakresie sposobu załatwienia sprawy, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania aktów notarialnych).
Od kandydatów wymaga się: wykształcenie prawnicze, administracyjne bądź ekonomiczne, umiejętności pracy w zespole, biegłej obsługi komputera a także urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej. Mile widziane doświadczenie w kancelarii notarialnej.
Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swoich CV.
Lokalizacja
Ozimek,
Opolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?