Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Grójec
Dodane 28 maja 2024

Asystent/ka Zarządu

Lokalizacja

Grójec

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

AGROSIMEX SP. Z O.O. to stabilna firma, w której znajdziesz wszystko czego potrzebujesz do swoich upraw. Możemy pochwalić się ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w dystrybucji nawozów i środków ochrony roślin. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować najskuteczniejsze rozwiązania dostosowane do potrzeb polskich rolników oraz ogrodników.

Wraz z dynamicznym rozwojem działalności obecnie poszukujemy do wsparcia naszego zespołu ASYSTENTKI/ASYSTENTA ZARZĄDU.

Miejsce pracy: siedziba firmy Goliany 43; 05-620 Błędów

Zakres zadań

  • Zapewnienie merytorycznego i organizacyjnego wsparcia dla Członka Zarządu

  • Udział w spotkaniach biznesowych

  • Przygotowywanie dokumentacji, sporządzanie notatek i raportów ze spotkań, redagowanie komunikatów

  • Wykonywanie drobnych tłumaczeń (język angielski)

  • Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego

  • Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz zleconych projektów, w tym ewidencjonowanie dokumentów w programie Excel, wersji papierowej w segregatorach

  • Sporządzanie oficjalnych pism służbowych w programie Word,

  • Organizacja wyjazdów służbowych dla kontrahentów oraz Zarządu w Polsce i zagranicą

  • Organizacja i koordynacja imprez firmowych, eventów okolicznościowych, szkoleń, spotkań, konferencji, udział w targach,

  • Przygotowywanie zaopatrzenia art. spożywczymi oraz art. biurowymi na potrzeby Sekretariatu

  • Przyjęcie gości oczekujących na spotkanie z Zarządem – podanie kawy herbaty, przygotowanie poczęstunku

  • Wysyłka listów firmowych, przyjęcie listów służbowych i rejestracja dokumentów w wewnętrznym programie obiegu dokumentacji firmy podczas zastępstwa

  • Zamawianie wydruków firmowych w drukarni, ulotek, wizytówek na potrzeby Zarządu i Sekretariatu

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • Komunikatywności i zdolności organizacyjnych oraz umiejętności pracy nad wieloma projektami równocześnie

  • Analitycznego myślenia, umiejętności przygotowywania analiz, raportów, prezentacji, researchu

  • Wykształcenie wyższe na kierunkach administracyjnych,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym słownictwa biznesowego

  • Znajomość programów z pakietu Office, w szczególności Word Excel, Powerpoint, Teams, Zoom,

  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie

  • Ciekawe i ambitne projekty

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy w zależności od zainteresowań i kompetencji

  • Możliwość skorzystania z pakietu socjalnego dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika,

  • Program szkoleń menedżerskich i produktowych

  • Możliwość realizowanie własnych pomysłów

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Grójec,

Mazowieckie

Mazowieckie, Grójec
ID: 919812333

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon