- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Pomorskie
- Administracja, prace biurowe - Gdańsk
- Administracja, prace biurowe - Nowy Port
Asystent/ka Działu handlowego - Positeq sp. z o.o.
Wynagrodzenie
4 300 - 6 900 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gdańsk, Nowy Port
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
O nas:
Z pasji do automatyki i handlu postanowiliśmy stworzyć nową firmę, inną niż wszystkie inne dostępne na rynku. Każdego dnia przeszukujemy rynki Europy, Ameryki Północnej i Azji, aby znaleźć najlepsze ceny i zapewnić dostępność komponentów dla naszych klientów. Posiadamy specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów do krajów zarówno Zachodniej jak i Wschodniej Europy oraz Ameryki Północnej. Jesteśmy firmą, której priorytetem jest zadowolenie klienta dzięki jakości świadczonych przez nas usług. Tutaj wszyscy klienci znajdą to, czego potrzebują, najwyższy poziom usług, bezkonkurencyjne ceny i dostępność produktów. Naszym głównym celem jest komunikacja z klientem od pierwszego etapu zapytania do serwisu sprzedażowego.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka działu handlowego
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
Będziesz miał możliwość pracy w przyszłościowej i rozwijającej się branży z klientami z całego świata.
Nie mamy nic wspólnego z korporacją. Jesteśmy młodym zespołem, w którym liczy się przede wszystkim dobra atmosfera!
Kogo dokładnie szukamy?
Szukamy kandydatów zarówno z doświadczeniem jak i bez niego. Mile widziane są osoby posiadające ogólnie pojętą wiedzę o procesie sprzedaży, jednak nie jest to warunek konieczny.
Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędna jest biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość innych obcych języków będzie dodatkowym atutem. Umiejętności kandydata będą weryfikowane podczas spotkania.
Zależy Nam na osobach komunikatywnych i otwartych na kontakty z ludźmi.
W dodatku Nasz pracownik powinien być osobą ambitną, samodzielną, zaangażowaną w swoją pracę i nastawioną na ciągły rozwój i poszerzanie swojej wiedzy.
Szukamy osób cechujących się biegłą znajomością obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, email, obsługa prostych programów komputerowych).
Czym będziesz się zajmować?
Wsparciem działu handlowego w procesie sprzedaży,
Wprowadzaniem danych do systemu, kontrolą poprawności danych w systemie,
Dbaniem o sprawny obieg dokumentacji,
Utrzymywaniem dobrych relacji z dostawcami,
Monitorowaniem stanu realizacji zamówień,
Rozpatrywaniem zgłoszeń reklamacyjnych,
Nadzorowaniem procesów związanych z logistyką.
Jak przebiega wdrożenie do firmy?
W okresie wdrożenia zapoznasz się z systemem pracy, kontrahentami oraz firmowym systemem ERP.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Obecnie dział handlowy składa się z 5 osób. Zarządza nim Kierownik Działu Sprzedaży.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie składa się z następujących składników:
podstawy w wysokości minimalnego wynagrodzenia,
premii od wypracowanego obrotu firmy.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
Dodatkowa 2-tygodniowa przerwa świąteczna,
Wsparcie na każdym etapie,
Służbowy laptop i telefon.
Lokalizacja
Gdańsk, Nowy Port
Pomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?