Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Koło
Dodane 07 maja 2024

Asystent ds. realizacji zamówień

Lokalizacja

Koło

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Asystent ds. Realizacji Zamówień  

AMB Technic Dispensing Solutions Sp. z o. o. 

1. Do kogo kierujemy to ogłoszenie?  

Jeśli:  

  • lubisz pracę z ludźmi i cieszy Cię, kiedy słyszysz głos drugiego człowieka,  

  • doceniasz pracę w doświadczonym zespole w przewidywalnym środowisku pracy,  

  • rozwiązywanie problemów innych jest dla Ciebie w porządku,  

  • jesteś osobą dokładną, cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy,  

  • szybka i efektywna praca jest bliska Twojemu sercu,  

  • lubisz pracę biurową/magazynową i pracę z komputerem,  

  • interesuje Cię środowisko produkcji na terenie Polski,  

…to być może jesteś osobą, której szukamy! 

 Szukamy bowiem pogodnej, komunikatywnej i chętnej do nauki osoby na stanowisko Asystenta ds. Realizacji Zamówień 

2. Dlaczego my? Kilka słów o AMB Technic 

Jako AMB Technic Dispensing Solutions Sp. z o.o. od blisko 30 lat zajmujemy się wdrażaniem nowoczesnych technologii do precyzyjnego dozowania w motoryzacji i produkcji urządzeń elektronicznych. Dzięki naszym produktom i usługom firmy produkcyjne na terenie Polski mogą pracować szybciej, efektywniej i oszczędzając swoje koszty produkcyjne. Nasz zespół liczy już ponad 30 osób i pracuje z firmami zlokalizowanymi zarówno w Polsce jak i zagranicą. Działamy w środowisku międzynarodowym obejmującym zarówno Europę, jak i Amerykę Północną.  

3. Na czym będzie polegała Twoja praca?  

Głównym celem Twoich działań będzie praca z naszymi Klientami, którzy już dokonali zakupu nowej technologii. Bardzo zależy nam, aby nasi Klienci czuli się zaopiekowani nie tylko na etapie wdrożenia, ale również po sprzedaży.  

W praktyce zakres Twoich obowiązków i odpowiedzialności będzie obejmował:  

  • obsługę zamówień od Klientów – przyjmowanie zamówień, kontakt z Klientem, kompletacja zamówienia, organizacja wysyłki, wystawianie faktur,  

  • kontakt z naszymi Dostawcami celem złożenia zamówienia i jego obsługi,  

  • obsługa magazynu handlowego – przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru wg ustalonych zasad, wydawanie towaru pod zamówienia Klientów lub wewnętrzne potrzeby,  

  • prowadzenie Gospodarki Materiałowej – praca nad stanami minimalnymi, zarządzanie stanem magazynowym, obciążeniem towarowym,  

  • obsługa logistyczna zamówień – przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa spedycyjna,  

  • wprowadzanie danych do systemu CRM i systemu magazynowo-księgowego (Subiekt GT),  

  • obsługa wózka paletowego,  

  • współpraca z członkami zespołu DRZ i pozostałymi działami w celu skoordynowania realizacji zamówień i dostaw.  

4. Czego oczekujemy?  

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:  

  • odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,  

  • masz doświadczenie w pracy biurowo-magazynowej, zakupowej lub logistycznej,  

  • wiesz na czym polega dobra komunikacja i jak znaleźć satysfakcjonujące dla wszystkich rozwiązania,  

  • pracowałeś z systemem CRM i systemem obsługi biletów,  

  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne pisanie e-maili i rozmowy telefoniczne,  

  • mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. 

Jest dla nas bardzo ważne, aby nowa osoba pasowała do już istniejącego Zespołu i „stylu bycia” AMB Technic, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.  

5. Co oferujemy?  

  • pracę na pełen etat w formie umowy o pracę,  

  • pracę stacjonarną w siedzibie firmy AMB Technic w Kole,  

  • pracę wykonywaną od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 (jesteśmy również elastyczni pod kątem godzin pracy),  

  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon służbowy, komputer, niezbędne oprogramowanie do realizacji zadań, zestawy słuchawkowe),  

  • ogromne możliwości rozwoju – dostęp do nowoczesnych technologii, wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań, szkolenia twarde (produktowe) i miękkie (negocjacje, komunikacja, itp.), dostęp do firmowej biblioteki książek, ebooków i audiobooków,  

  • pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zatrudniającej ponad 30 osób i już istniejącym zespole Realizacji Zamówień,  

  • dofinansowanie do nauki języka angielskiego, ubezpieczenia na życie, miejsce parkingowe. 

 6. Jak aplikować?  

Wyślij maila ze swoim CV i listem motywacyjnym na to ogłoszenie.

Proces rekrutacji w naszej firmie jest rozbudowany i kilkuetapowy. Dlatego spodziewaj się z naszej strony nie tylko rozmowy telefonicznej czy spotkania. Chętnie organizujemy dni próbne, dzięki którym będziesz miał szansę na osobiste zapoznanie się z firmą i zespołem. Na końcu czeka Cię rozmowa z zarządem firmy.  

Aplikuj

Lokalizacja

Koło,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Koło
ID: 916737810

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon