Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 10 maja 2024

Asystent biura w szkole językowej w Warszawie

Wynagrodzenie

27 - 32 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Praktyka / staż

Specjalne wymagania: Status studentaDoświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Praca jako asystent biura w einfach so! to zajęcie odpowiedzialne, ale wyjątkowo wdzięczne – gwarantujemy!

Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia i otwartą na ludzi, która szuka stałej pracy na dobrych warunkach? Nie boisz się częstego kontaktu z Klientami, a przy tym lubisz spędzać czas w tabelach? Napisz do nas, daj nam się poznać i przekonajmy się, czy to właśnie siebie nawzajem szukamy!

Jako asystent biura w naszej szkole języka niemieckiego będziesz mieć do dyspozycji gabinet w nowoczesnym biurowcu w biznesowym centrum Warszawy. Możesz też liczyć na naprawdę dobrą kawę, nowoczesną przestrzeń do pracy i odpoczynku, a samą pracę utrzymaną w możliwie bezstresowym, swobodnym klimacie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, JEŚLI:

  • ukończyłeś/aś  już studia I stopnia (kierunki związane z administracją, prawem i rachunkowością to dodatkowy plus) lub jesteś w ich trakcie

  • lubisz pracę z ludźmi, jesteś dobrze zorganizowany i dotrzymujesz terminów

  • znasz dobrze pakiet Microsoft Office (w szczególności Excel)

  • dobrze czujesz się w pracy z dokumentami, danymi i ich archiwizacją komunikujesz się po angielsku przynajmniej na poziomie B1

  • znajomość języka niemieckiego to punkt dodatkowy i mile widziany

  • potrafisz efektywnie działać w zespole

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

  • administracyjne wsparcie biura

  • wsparcie działu rozliczeń miesięcznych

  • wsparcie w organizacji kursów językowych (koordynacja, tworzenie grup, wysyłka ofert)

  • dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie

  • bieżąca obsługa Klienta (telefon, e-mail, Messenger)

  • pomoc współpracownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów

  • organizacja spotkań i dbanie o zaopatrzenie

OFERUJEMY:

  • przejrzyste, satysfakcjonujące zarobki i wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę

  • regularną informację zwrotną i wsparcie w rozwoju zawodowym

  • możliwość rozwoju w zakresie języka niemieckiego i angielskiego

  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji w biznesowym centrum Warszawy

Prześlij swoje CV (format PDF) na adres: ewelina.torunczak[at]einfachso.pl

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 917413871

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon