- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Tarnowskie Góry
Asystent / Asystentka biura
Wynagrodzenie
4 300 - 4 350 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy pracownika, który odpowiadać będzie za wsparcie organizacyjne oraz administracyjne w realizacji codziennych obowiązków.
Do zakresu obowiązków należeć będzie:
odbieranie telefonów firmowej infolinii
obsługa skrzynek e-mail
archiwizacja dokumentacji
prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
sporządzenie dokumentów, pism, procedur i instrukcji operacyjnych
przygotowywanie raportów, analiz
dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów
rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, procedur.
obsługa dedykowanego branży systemu operacyjnego
wprowadzanie danych do systemu
przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji
wystawianie faktur
dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Konieczna jest umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej w języku polskim.
Wymagamy umiejętności obsługi komputera, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywności, wykształcenie- minimum średnie.
Gotowość do pracy w godzinach otwarcia biura :poniedziałek-piątek, między 8:00 a 18:00 (zmiany 8-godzinne).
Zapewniamy szkolenie.
Informujemy, że odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów.
Zatrudnienie możliwe już od zaraz,
lokalizacja 42-600 Tarnowskie Góry
Lokalizacja
Tarnowskie Góry,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?