Firmowe
Model: Wrangler
Poj. silnika: 3 000 cm³
Rok produkcji: 1992
Moc silnika: 250 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Pickup
Przebieg: 30 000 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Opis
Sprzedam Jeepa Wranglera przygotowanego do rajdów w klasie adventure. Auto zostało profesjonalnie zbudowane w całości na podstawie Jeepa Wranglera YJ.
Podstawowe dane techniczne:
silnik BMW 3.0 benzyna
moc zhamowana 249 koni
skrzynia biegów i reduktor Wrangler YJ
wały napędowe zbudowane od podstaw
mosty wzmocnione + wzmocnione półosie
dwie blokady ARB + kompresor ARB
zawieszenie Coilover Rancho z dziewięciostopniową regulacją twardości + sprężyny wykonane na zamówienie pod wagę samochodu + wahacze wykonane ze stali chromowo-molibdenowej, najmocniejsze unibole, najtwardsze poliuretany.
4 x bumpstop Profender
amortyzatory skrętu Fox
hamulce przód - czterotłoczkowe zaciski Brembo - średnica tarczy 350
hamulce tył - dwutłoczkowe zaciski Brembo - średnica tarczy 300
układ kierowniczy - przekładnia kierownicza Frontera + przyspieszacz skrętu + chłodnica oleju
opony 35/11,5/15 + lekkie kute obręcze (aluminiowe)
oświetlenie przednie: lampy bixenony, listwa LED 220W (tył + boki), tylnie lampy również ledowe, oświetlenie środka LED + lampka pilota
wyciągarka – dwusilnikowa (Bowmotor 2), przełożenia 80:1, dwa akumulatory żelowe Optima,
tylnia wyciągarka Superwinch EP9.5
Wyposażenie środka:
duży obrotomierz
temperatura wody i oleju
metromierz
voltomierz
profesjonalny rajdowy stoper
fotele kubełkowe
pasy czteropunktowe
hydrauliczny hamulec ręczny
komputer umieszczony w hermetycznej skrzynce
wszystkie bezpieczniki, przekaźniki i przełączniki umieszczone pod dachem
Wrangler został zbudowany w 2016 r. do użytku w rajdach przeprawowych, ale brał także udział w rajdach cross-country i świetnie dawał sobie radę. Podczas montażu pojazdu, duży nacisk został położony na jak najmniejszą masę, co zaowocowało uzyskaniem 1400kg i do rajdu cross-country - 1300kg. Rozkład masy 50 / 50 i niski środek ciężkości udały się uzyskać prawie w 100%. Dużo części zostało wykonanych z aluminium, klatka bezpieczeństwa została wykonana z rur chromowo-molibdenowych według załącznika J przez firmę Ireco Motosport. Karoseria (z zewnątrz i wewnątrz) w całości została wypiaskowana oraz wylakierowana podkładem epoksydowym. Części środka i podwozia zostały pokryte powłoką Raptor. Rama również została wypiaskowana, następnie zanurzeniowo ocynkowana oraz pokryta podkładem epoksydowym, a następnie Raptorem (wieczna żywotność ramy). Mosty zostały także wypiaskowane i polakierowane.
Zapraszam do kontaktu 53*******25
Podstawowe dane techniczne:
silnik BMW 3.0 benzyna
moc zhamowana 249 koni
skrzynia biegów i reduktor Wrangler YJ
wały napędowe zbudowane od podstaw
mosty wzmocnione + wzmocnione półosie
dwie blokady ARB + kompresor ARB
zawieszenie Coilover Rancho z dziewięciostopniową regulacją twardości + sprężyny wykonane na zamówienie pod wagę samochodu + wahacze wykonane ze stali chromowo-molibdenowej, najmocniejsze unibole, najtwardsze poliuretany.
4 x bumpstop Profender
amortyzatory skrętu Fox
hamulce przód - czterotłoczkowe zaciski Brembo - średnica tarczy 350
hamulce tył - dwutłoczkowe zaciski Brembo - średnica tarczy 300
układ kierowniczy - przekładnia kierownicza Frontera + przyspieszacz skrętu + chłodnica oleju
opony 35/11,5/15 + lekkie kute obręcze (aluminiowe)
oświetlenie przednie: lampy bixenony, listwa LED 220W (tył + boki), tylnie lampy również ledowe, oświetlenie środka LED + lampka pilota
wyciągarka – dwusilnikowa (Bowmotor 2), przełożenia 80:1, dwa akumulatory żelowe Optima,
tylnia wyciągarka Superwinch EP9.5
Wyposażenie środka:
duży obrotomierz
temperatura wody i oleju
metromierz
voltomierz
profesjonalny rajdowy stoper
fotele kubełkowe
pasy czteropunktowe
hydrauliczny hamulec ręczny
komputer umieszczony w hermetycznej skrzynce
wszystkie bezpieczniki, przekaźniki i przełączniki umieszczone pod dachem
Wrangler został zbudowany w 2016 r. do użytku w rajdach przeprawowych, ale brał także udział w rajdach cross-country i świetnie dawał sobie radę. Podczas montażu pojazdu, duży nacisk został położony na jak najmniejszą masę, co zaowocowało uzyskaniem 1400kg i do rajdu cross-country - 1300kg. Rozkład masy 50 / 50 i niski środek ciężkości udały się uzyskać prawie w 100%. Dużo części zostało wykonanych z aluminium, klatka bezpieczeństwa została wykonana z rur chromowo-molibdenowych według załącznika J przez firmę Ireco Motosport. Karoseria (z zewnątrz i wewnątrz) w całości została wypiaskowana oraz wylakierowana podkładem epoksydowym. Części środka i podwozia zostały pokryte powłoką Raptor. Rama również została wypiaskowana, następnie zanurzeniowo ocynkowana oraz pokryta podkładem epoksydowym, a następnie Raptorem (wieczna żywotność ramy). Mosty zostały także wypiaskowane i polakierowane.
Zapraszam do kontaktu 53*******25
ID: 827394093
xxx xxx xxx
Dodane 10 maja 2024
Zmota jeep wrangler
63 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja