Prywatne
Rok wydania: 2001
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Zarządzanie firmą portfelową - wybór strategii, pomiar wartości, ocena ryzyka
Michael S. Allena
Kraków 2001
stron 182
stan bdb (jeden minus brak papierowej nakładki na okładkę - twarda okładka)
Do najważniejszych obowiązków kadry zarządzającej należy optymalizacja wartości przedsiębiorstwa, którym kieruje. Takie zadanie jest bardzo trudne dla osób zarządzających każdą firmą, niezależnie od branży, a staje się prawdziwym wyzwaniem, gdy przedsiębiorstwo ma postać portfela złożonego z wielu filii, oddziałów, jednostek operacyjnych lub ma dużą grupę produktów.
Osoby odpowiedzialne za planowanie znajdą w książce opisy technik, z których skorzystały już dziesiątki firm portfelowych, np. General Electric, Coca-Cola czy Hewlett-Packard. Należą do nich: - określenie granicy efektywności przedsiębiorstwa, - opracowanie strategii, - stworzenie różnych wariantów strategicznych, - wykorzystanie wskaźnika EVA do oceny długoterminowej, - obliczenie wartości, jaką w danym okresie stworzyła każda jednostka, - rozciągnięcie dającej się powielać formuły sukcesu na cały portfel, - wzmocnienie portfela w procesie fuzji i przejęć.
Czytelnicy dowiedzą się z książki między innymi, jak mierzyć ekonomiczną wartość dodaną (EVA) posiadanego portfela i wchodzących w jego skład jednostek, jak ocenić ryzyko poszczególnych strategii i jak korzystać z koncepcji cyklu życia w odniesieniu do jednostek portfelowych.
Dyrektorom naczelnym i finansowym przedsiębiorstw, specjalistom ds. zarządzania strategicznego, kierownikom dużych jednostek operacyjnych będących częścią większych przedsiębiorstw książka daje szerszą perspektywę niezbędną do podejmowania strategicznych decyzji i podpowiada, jakie metody pozwolą im zarządzać firmą portfelową z jak największą korzyścią dla akcjonariuszy.
Michael S. Allena
Kraków 2001
stron 182
stan bdb (jeden minus brak papierowej nakładki na okładkę - twarda okładka)
Do najważniejszych obowiązków kadry zarządzającej należy optymalizacja wartości przedsiębiorstwa, którym kieruje. Takie zadanie jest bardzo trudne dla osób zarządzających każdą firmą, niezależnie od branży, a staje się prawdziwym wyzwaniem, gdy przedsiębiorstwo ma postać portfela złożonego z wielu filii, oddziałów, jednostek operacyjnych lub ma dużą grupę produktów.
Osoby odpowiedzialne za planowanie znajdą w książce opisy technik, z których skorzystały już dziesiątki firm portfelowych, np. General Electric, Coca-Cola czy Hewlett-Packard. Należą do nich: - określenie granicy efektywności przedsiębiorstwa, - opracowanie strategii, - stworzenie różnych wariantów strategicznych, - wykorzystanie wskaźnika EVA do oceny długoterminowej, - obliczenie wartości, jaką w danym okresie stworzyła każda jednostka, - rozciągnięcie dającej się powielać formuły sukcesu na cały portfel, - wzmocnienie portfela w procesie fuzji i przejęć.
Czytelnicy dowiedzą się z książki między innymi, jak mierzyć ekonomiczną wartość dodaną (EVA) posiadanego portfela i wchodzących w jego skład jednostek, jak ocenić ryzyko poszczególnych strategii i jak korzystać z koncepcji cyklu życia w odniesieniu do jednostek portfelowych.
Dyrektorom naczelnym i finansowym przedsiębiorstw, specjalistom ds. zarządzania strategicznego, kierownikom dużych jednostek operacyjnych będących częścią większych przedsiębiorstw książka daje szerszą perspektywę niezbędną do podejmowania strategicznych decyzji i podpowiada, jakie metody pozwolą im zarządzać firmą portfelową z jak największą korzyścią dla akcjonariuszy.
ID: 873869738
xxx xxx xxx
Dodane 28 maja 2024
Zarządzanie firmą portfelową Michael S. Allena 2001
Tylko przedmiot
8 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja