Prywatne
Rok wydania: 2005
Stan: Używane
Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing
Opis
Enthusiastic Employee, The: How Companies Profit by Giving Workers What They Want
Budowanie zaangażowania pracowników, motywacja, potencjał.
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca.
Autorzy: David Sirota, Louis A. Mischkind i Michael Irwin Meltzer
stan: bardzo dobry, jak nowa, brak śladów używania
stron: 396
wydanie 1 z 2005 roku
okładka: twarda, z obwolutą
ocena na Amazon: 4,2 (na 5)
One of the best business books of 2005 - dotyczy zarządzania pracownikami, więc treść nie ulega za bardzo "przedawnieniu" ;)
Opis z okładki:
Enthusiastic employees far out-produce and outperform the average workforce:they step up to do the hard, even 'impossible' jobs. Most people are enthusiastic when they're hired: hopeful, ready to work hard, eager to contribute. What happens? Management, that's what.
The authors tell you what managers do wrong, and what they need to do instead. It's about giving workers what they want most, summarized in the Three-Factor Theory: to be treated fairly; to feel proud of their work and organizations; and to experience camaraderie.
Sounds simple, but every manager knows how tough it can be. Nostrums, fads, and quick and easy solutions have abounded in the management literature, but swiftly go out of style when they fail to meet the test in the workplace. The authors provide research-grounded answers to crucial questions such as:
- Which leadership and management practices can have the greatest positive performance impact?
- What does employee satisfaction really mean?
- What's the relationship between employee satisfaction, customer loyalty, and profit?
Sirota and his colleagues detail exactly how to create an environment where enthusiasm flourishes and businesses grow.
Budowanie zaangażowania pracowników, motywacja, potencjał.
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca.
Autorzy: David Sirota, Louis A. Mischkind i Michael Irwin Meltzer
stan: bardzo dobry, jak nowa, brak śladów używania
stron: 396
wydanie 1 z 2005 roku
okładka: twarda, z obwolutą
ocena na Amazon: 4,2 (na 5)
One of the best business books of 2005 - dotyczy zarządzania pracownikami, więc treść nie ulega za bardzo "przedawnieniu" ;)
Opis z okładki:
Enthusiastic employees far out-produce and outperform the average workforce:they step up to do the hard, even 'impossible' jobs. Most people are enthusiastic when they're hired: hopeful, ready to work hard, eager to contribute. What happens? Management, that's what.
The authors tell you what managers do wrong, and what they need to do instead. It's about giving workers what they want most, summarized in the Three-Factor Theory: to be treated fairly; to feel proud of their work and organizations; and to experience camaraderie.
Sounds simple, but every manager knows how tough it can be. Nostrums, fads, and quick and easy solutions have abounded in the management literature, but swiftly go out of style when they fail to meet the test in the workplace. The authors provide research-grounded answers to crucial questions such as:
- Which leadership and management practices can have the greatest positive performance impact?
- What does employee satisfaction really mean?
- What's the relationship between employee satisfaction, customer loyalty, and profit?
Sirota and his colleagues detail exactly how to create an environment where enthusiasm flourishes and businesses grow.
ID: 843097963
Dodane 14 maja 2024
zaangażowanie pracowników The Enthusiastic Employee D.Sirota
Tylko przedmiot
48 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja