Firmowe
Typ części: Układ paliwowy > Wtryskiwacze
Rodzaj: Układ paliwowy
Stan: Nowe
Numer części: 0432191527
Opis
PROFESJONALNIE ZREGENEROWANY WTRYSKIWACZ STERUJĄCY Z CZUJNIKIEM WZNIOSU IGŁY (NBF) 0 432 191 527.
MOŻLIWA WYSYŁKA
Do każdego wtryskiwacza dokument zakupu.
Kontakt:
7.8.7.8.6.9.5.8.3.
6.0.4.4.2.1.6.9.1.
WTRYSKIWACZ POSIADA:
NOWE PODKŁADKI USZCZELNIAJĄCE PRZELEW
NOWĄ PODKŁADKĘ USZCZELNIAJĄCĄ KOMORĘ SPALANIA
ZREGENEROWANY CZUJNIK NBF (CEWKĘ)
WĘŻYK PRZELEWOWY
ZASTOSOWANIE WTRYSKIWACZA:
BMW E-46 320d 100kW (136KM) od IV 1998 do IX 2001 na pompie VP44
BMW E-39 520d 100kW (136KM) od II 2000 do VII 2003 na pompie VP44
NR BMW: 13 53********90, 13 53********29
Zapewniamy 100% sprawności po regeneracji i zadowolenia ze skorzystania z naszej oferty :)
Najlepsza regeneracja wtryskiwacza od przeszło 20lat.
WTRYSKIWACZ PO REGENERACJI ODZYSKUJE 100% SWOJEJ SPRAWNOŚCI, PONIEWAŻ JEST REGENEROWANY CAŁOŚCIOWO A NIE TYLKO CZĘŚCIOWO.
WARTOŚĆ KĄTA WTRYSKU WYKONANA MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z ZADANĄ.
KORZYSTAJĄC Z NASZEJ OFERTY REGENERACJI WTRYSKIWACZA, MASZ PEWNOŚĆ ŻE NIGDY CIĘ NIE ZAWIEDZIE!!!
REGENERACJI PODLEGA:
UZWOJENIE WTRYSKIWACZA W KAŻDYM PRZYPADKU (BRAK REZYSTANCJI)
USZCZELNIENIE WTRYSKIWACZA W PRZYPADKU WYCIEKU Z PLASTIKU
WYMIANA WSZYSTKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW NA NOWE BOSCH.
Proces regeneracji wtryskiwacza:
wtryskiwacz rozbieramy na części pierwsze, dokładnie myjemy w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej.
weryfikacja wszystkich części, uszkodzone zostają wymienione na nowe BOSCH.
korpus cewki uzbrajamy w nowe uzwojenie i zabezpieczamy oryginalną masą uszczelniającą.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na jakość nawinięcia cewki( u nas jest jak oryginał), ma to bezpośredni wpływ na późniejsze działanie. Zdjęcia przedstawiają naszą prace.
wtryskiwacz zostaje złożony i uszczelniony.
całość poddajemy szczegółowym testom podczas których sprawdzamy wtryskiwacz mechanicznie, elektronicznie, w samochodzie w każdych warunkach obciążeniowych i temperaturowych silnika oraz czy steruje kątem wtrysku.
KAŻDY NASZ WTRYSKIWACZ POSIADA NOWE UZWOJENIE CEWKI, KTÓRE ZABEZPIECZAMY IDENTYCZNĄ MASĄ JAK PRODUCENT PIERWOTNIE PRZEZ CO JEST ODPORNY NA UTLENIANIE, WILGOĆ I KOROZJE.
JEST TO SKOMPLIKOWANY PROCES, KTÓRY WYMAGA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW ANTYSTATYCZNYCH (ESD) ORAZ SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANEJ PRZEZ NAS DO TEGO MASZYNY, KTÓRA IDEALNIE NAWIJA CEWKĘ CO WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU.
REGENEROWANY=NOWY
MOŻLIWA WYSYŁKA
Do każdego wtryskiwacza dokument zakupu.
Kontakt:
7.8.7.8.6.9.5.8.3.
6.0.4.4.2.1.6.9.1.
WTRYSKIWACZ POSIADA:
NOWE PODKŁADKI USZCZELNIAJĄCE PRZELEW
NOWĄ PODKŁADKĘ USZCZELNIAJĄCĄ KOMORĘ SPALANIA
ZREGENEROWANY CZUJNIK NBF (CEWKĘ)
WĘŻYK PRZELEWOWY
ZASTOSOWANIE WTRYSKIWACZA:
BMW E-46 320d 100kW (136KM) od IV 1998 do IX 2001 na pompie VP44
BMW E-39 520d 100kW (136KM) od II 2000 do VII 2003 na pompie VP44
NR BMW: 13 53********90, 13 53********29
Zapewniamy 100% sprawności po regeneracji i zadowolenia ze skorzystania z naszej oferty :)
Najlepsza regeneracja wtryskiwacza od przeszło 20lat.
WTRYSKIWACZ PO REGENERACJI ODZYSKUJE 100% SWOJEJ SPRAWNOŚCI, PONIEWAŻ JEST REGENEROWANY CAŁOŚCIOWO A NIE TYLKO CZĘŚCIOWO.
WARTOŚĆ KĄTA WTRYSKU WYKONANA MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z ZADANĄ.
KORZYSTAJĄC Z NASZEJ OFERTY REGENERACJI WTRYSKIWACZA, MASZ PEWNOŚĆ ŻE NIGDY CIĘ NIE ZAWIEDZIE!!!
REGENERACJI PODLEGA:
UZWOJENIE WTRYSKIWACZA W KAŻDYM PRZYPADKU (BRAK REZYSTANCJI)
USZCZELNIENIE WTRYSKIWACZA W PRZYPADKU WYCIEKU Z PLASTIKU
WYMIANA WSZYSTKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW NA NOWE BOSCH.
Proces regeneracji wtryskiwacza:
wtryskiwacz rozbieramy na części pierwsze, dokładnie myjemy w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej.
weryfikacja wszystkich części, uszkodzone zostają wymienione na nowe BOSCH.
korpus cewki uzbrajamy w nowe uzwojenie i zabezpieczamy oryginalną masą uszczelniającą.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na jakość nawinięcia cewki( u nas jest jak oryginał), ma to bezpośredni wpływ na późniejsze działanie. Zdjęcia przedstawiają naszą prace.
wtryskiwacz zostaje złożony i uszczelniony.
całość poddajemy szczegółowym testom podczas których sprawdzamy wtryskiwacz mechanicznie, elektronicznie, w samochodzie w każdych warunkach obciążeniowych i temperaturowych silnika oraz czy steruje kątem wtrysku.
KAŻDY NASZ WTRYSKIWACZ POSIADA NOWE UZWOJENIE CEWKI, KTÓRE ZABEZPIECZAMY IDENTYCZNĄ MASĄ JAK PRODUCENT PIERWOTNIE PRZEZ CO JEST ODPORNY NA UTLENIANIE, WILGOĆ I KOROZJE.
JEST TO SKOMPLIKOWANY PROCES, KTÓRY WYMAGA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW ANTYSTATYCZNYCH (ESD) ORAZ SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANEJ PRZEZ NAS DO TEGO MASZYNY, KTÓRA IDEALNIE NAWIJA CEWKĘ CO WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU.
REGENEROWANY=NOWY
ID: 455063813
xxx xxx xxx