Firmowe
Typ części: Silniki i osprzęt > Pozostałe w Silniki i osprzęt
Rodzaj: Układ paliwowy
Stan: Nowe
Numer części: 0 432 191 527
Opis
PROFESJONALNIE ZREGENEROWANY WTRYSKIWACZ STERUJĄCY Z CZUJNIKIEM WZNIOSU IGŁY (NBF) 0 432 191 527.
MOŻLIWA WYSYŁKA OLX.
CENA ZAWIERA KAUCJĘ W WYSOKOŚCI 100ZŁ,KTÓRA JEST ZWRACANA PO ODESŁANIU STAREGO WTRYSKU.
Do każdego wtryskiwacza dokument zakupu.
.
WTRYSKIWACZ POSIADA:
NOWE PODKŁADKI USZCZELNIAJĄCE PRZELEW
NOWĄ PODKŁADKĘ USZCZELNIAJĄCĄ KOMORĘ SPALANIA
ZREGENEROWANY CZUJNIK NBF (CEWKĘ)
WĘŻYK PRZELEWOWY
ZASTOSOWANIE WTRYSKIWACZA:
BMW E-46 320d 100kW (136KM) od IV 1998 do IX 2001 na pompie VP44
BMW E-39 520d 100kW (136KM) od II 2000 do VII 2003 na pompie VP44
Zapewniamy 100% sprawności po regeneracji i zadowolenia ze skorzystania z naszej oferty :)
Najlepsza regeneracja wtryskiwacza od przeszło 20lat.
WTRYSKIWACZ PO REGENERACJI ODZYSKUJE 100% SWOJEJ SPRAWNOŚCI, PONIEWAŻ JEST REGENEROWANY CAŁOŚCIOWO, A NIE TYLKO CZĘŚCIOWO.
WARTOŚĆ KĄTA WTRYSKU WYKONANA MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z ZADANĄ.
KORZYSTAJĄC Z NASZEJ OFERTY REGENERACJI WTRYSKIWACZA, MASZ PEWNOŚĆ ŻE NIGDY CIĘ NIE ZAWIEDZIE!!!
REGENERACJI PODLEGA:
UZWOJENIE WTRYSKIWACZA W KAŻDYM PRZYPADKU (BRAK REZYSTANCJI)
USZCZELNIENIE WTRYSKIWACZA W PRZYPADKU WYCIEKU Z PLASTIKU
WYMIANA WSZYSTKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW NA NOWE BOSCH.
Proces regeneracji wtryskiwacza:
wtryskiwacz rozbieramy na części pierwsze, dokładnie myjemy w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej.
weryfikujemy wszystkie części, uszkodzone wymieniamy na nowe BOSCH.
korpus cewki uzbrajamy w nowe uzwojenie i zabezpieczamy oryginalną masą uszczelniającą.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na jakość nawinięcia cewki( u nas jest jak oryginał), ma to bezpośredni wpływ na późniejsze działanie. Zdjęcia przedstawiają naszą prace.
wtryskiwacz zostaje złożony i uszczelniony.
całość poddajemy szczegółowym testom, podczas których sprawdzamy wtryskiwacz mechanicznie, elektronicznie, w samochodzie (w każdych warunkach obciążeniowych i temperaturowych silnika) oraz czy steruje kątem wtrysku.
KAŻDY NASZ WTRYSKIWACZ POSIADA NOWE UZWOJENIE CEWKI, KTÓRE ZABEZPIECZAMY IDENTYCZNĄ MASĄ JAK PRODUCENT PIERWOTNIE, PRZEZ CO JEST ODPORNY NA UTLENIANIE, WILGOĆ I KOROZJĘ.
JEST TO SKOMPLIKOWANY PROCES, KTÓRY WYMAGA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW ANTYSTATYCZNYCH (ESD) ORAZ SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANEJ PRZEZ NAS DO TEGO MASZYNY, KTÓRA IDEALNIE NAWIJA CEWKĘ CO WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU.
REGENEROWANY to tak jakby NOWY
MOŻLIWA WYSYŁKA OLX.
CENA ZAWIERA KAUCJĘ W WYSOKOŚCI 100ZŁ,KTÓRA JEST ZWRACANA PO ODESŁANIU STAREGO WTRYSKU.
Do każdego wtryskiwacza dokument zakupu.
.
WTRYSKIWACZ POSIADA:
NOWE PODKŁADKI USZCZELNIAJĄCE PRZELEW
NOWĄ PODKŁADKĘ USZCZELNIAJĄCĄ KOMORĘ SPALANIA
ZREGENEROWANY CZUJNIK NBF (CEWKĘ)
WĘŻYK PRZELEWOWY
ZASTOSOWANIE WTRYSKIWACZA:
BMW E-46 320d 100kW (136KM) od IV 1998 do IX 2001 na pompie VP44
BMW E-39 520d 100kW (136KM) od II 2000 do VII 2003 na pompie VP44
Zapewniamy 100% sprawności po regeneracji i zadowolenia ze skorzystania z naszej oferty :)
Najlepsza regeneracja wtryskiwacza od przeszło 20lat.
WTRYSKIWACZ PO REGENERACJI ODZYSKUJE 100% SWOJEJ SPRAWNOŚCI, PONIEWAŻ JEST REGENEROWANY CAŁOŚCIOWO, A NIE TYLKO CZĘŚCIOWO.
WARTOŚĆ KĄTA WTRYSKU WYKONANA MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z ZADANĄ.
KORZYSTAJĄC Z NASZEJ OFERTY REGENERACJI WTRYSKIWACZA, MASZ PEWNOŚĆ ŻE NIGDY CIĘ NIE ZAWIEDZIE!!!
REGENERACJI PODLEGA:
UZWOJENIE WTRYSKIWACZA W KAŻDYM PRZYPADKU (BRAK REZYSTANCJI)
USZCZELNIENIE WTRYSKIWACZA W PRZYPADKU WYCIEKU Z PLASTIKU
WYMIANA WSZYSTKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW NA NOWE BOSCH.
Proces regeneracji wtryskiwacza:
wtryskiwacz rozbieramy na części pierwsze, dokładnie myjemy w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej.
weryfikujemy wszystkie części, uszkodzone wymieniamy na nowe BOSCH.
korpus cewki uzbrajamy w nowe uzwojenie i zabezpieczamy oryginalną masą uszczelniającą.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na jakość nawinięcia cewki( u nas jest jak oryginał), ma to bezpośredni wpływ na późniejsze działanie. Zdjęcia przedstawiają naszą prace.
wtryskiwacz zostaje złożony i uszczelniony.
całość poddajemy szczegółowym testom, podczas których sprawdzamy wtryskiwacz mechanicznie, elektronicznie, w samochodzie (w każdych warunkach obciążeniowych i temperaturowych silnika) oraz czy steruje kątem wtrysku.
KAŻDY NASZ WTRYSKIWACZ POSIADA NOWE UZWOJENIE CEWKI, KTÓRE ZABEZPIECZAMY IDENTYCZNĄ MASĄ JAK PRODUCENT PIERWOTNIE, PRZEZ CO JEST ODPORNY NA UTLENIANIE, WILGOĆ I KOROZJĘ.
JEST TO SKOMPLIKOWANY PROCES, KTÓRY WYMAGA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW ANTYSTATYCZNYCH (ESD) ORAZ SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANEJ PRZEZ NAS DO TEGO MASZYNY, KTÓRA IDEALNIE NAWIJA CEWKĘ CO WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU.
REGENEROWANY to tak jakby NOWY
ID: 787813665
xxx xxx xxx