Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Instrumenty
  4. Gitary
  5. Części i akcesoria do gitar
  6. Części i akcesoria do gitar - Dolnośląskie
  7. Części i akcesoria do gitar - Wrocław
  8. Części i akcesoria do gitar - Fabryczna
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Używane

Opis

Dzień dobry! Hej!

Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą T.C. Elctronic Triple C - Stereo Channel, Multiband Compressor & Envelope.

Sprzedam używany, ale w doskonałym stanie technicznym T.C. Electronic Triple C, znany z wyjątkowej funkcjonalności jako kompresor wielopasmowy i obwiedniowy. Urządzenie posiada widoczne ślady użytkowania, jednak działa bez zarzutu. To zaawansowany procesor dynamiki, idealny do studia nagraniowego i profesjonalnej produkcji muzycznej. Zachęcam do zakupu również pasjonatów muzyki, amatorów oraz osoby na początku swojej przygody z muzyką (dobrze jednak już coś wiedzieć w tym temacie ;) ).

Specyfikacja Techniczna

Cyfrowe Wejścia i Wyjścia:
- Złącza: RCA Phone (S/PDIF)
- Formaty: S/PDIF (24 bit), EIAJ CP-340, IEC 958
- Dithering Wyjściowy: HPF/TPDF Dither 24/20/16/8 bit
- Częstotliwości Próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz
- Opóźnienie Przetwarzania: 0.1 ms ; 48 kHz (bez opcjonalnego opóźnienia look-ahead)
- Pasmo Przenoszenia DIO: DC do 23.9 kHz ± 0.01 dB ; 48 kHz

Wejścia Analogowe:
- Złącza: 1/4" phone jack, zbalansowane
- Impedancja, Zbalansowane/Niezbalansowane: 21 kOhm/13 kOhm
- Maksymalny Poziom Wejściowy: +24 dBu
- Minimalny Poziom Wejściowy dla 0 dBFS: 0 dBu
- Czułość przy 12 dB headroom: -12 dBu do +12 dBu
- Przetwarzanie A do D: 24 bit, 128-krotne oversampling bitstream
- Opóźnienie A do D: 0.65 ms/0.70 ms ; 48 kHz/44.1 kHz
- Zakres Dynamiczny: 100 dB typ, 20 Hz - 20 kHz
- THD: typ 92 dB (0.0025 %) ; 1 kHz
- Pasmo Przenoszenia: +0/-0.1 dB ; 48 kHz, 20 Hz do 20 kHz
- Przesłuch: -95 dB, 20 Hz do 20 kHz

Wyjścia Analogowe:
- Złącza: 1/4" phone jack, zbalansowane
- Impedancja, Zbalansowane/Niezbalansowane: 40 Ohm
- Maksymalny Poziom Wyjściowy: +20 dB (zbalansowane)
- Zakresy Wyjściowe: Zbalansowane: 20/14/8/2 dBu, Niezbalansowane: 14/8/2 dBu
- Przetwarzanie D do A: 24 bit, 128-krotne oversampling bitstream
- Opóźnienie D do A: 0.63 ms/0.68 ms ; 48 kHz/44.1 kHz
- Zakres Dynamiczny: 104 dB typ, 20 Hz do 20 kHz
- THD: typ -94 dB (0.002 %) ; 1 kHz, +20 dBu Output
- Pasmo Przenoszenia: +0/-0.5 dB ; 48 kHz, 20 Hz do 20 kHz
- Przesłuch: -100 dB, 20 Hz do 20 kHz

EMC:
- Zgodność z: EN 55103-1 i EN 55103-2, FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B

Bezpieczeństwo:
- Certyfikaty: IEC 65, EN 60065, UL 6500 i CSAE 65

Środowisko:
- Temperatura Pracy: 32° F do 122° F (0° C do 50° C)
- Temperatura Przechowywania: -22° F do 167° F (-30° C do 70° C)
- Wilgotność: Maks. 90% bez kondensacji

Interfejs Sterowania:
- MIDI: Wejście/Wyjście/Thru: 5-pin DIN
- Pedal: 1/4" phone jack

Ogólne:
- Wykończenie: Anodowany aluminiowy front. Platerowana i malowana stalowa obudowa
- Wyświetlacz: Wyświetlacz STN-LCD 20 znaków / 280 ikon
- Wymiary: 19" x 1.75" x 8.2" (483 x 44 x 195 mm)
- Waga: 4.1 lb (1.85 kg)
- Napięcie Zasilania: 100 do 240 VAC, 50 do 60 Hz (auto-selekcja)
- Pobór Mocy: 15 W

Stan: Używany, doskonały stan techniczny, widoczne ślady użytkowania.

Sprzęt do naprawdę LEKKIEJ negocjacji, bo oferuję naprawdę niską cenę w porównaniu do innych ofert w Interncie.

Zapraszam po odbiór osobisty do Worocławia, możliwa wysyłka poprzez OLX, a także za pobraniem wybranym kurierem.

Zachęcam do zadawania pytań i zakupu!

Serdeczności!

J.

--
Przy okazji zapraszam do zapoznania się z innymi moimi ofertami na OLX - sprzęt studyjny, estradowy, DJ, instrumenty muzyczne i osprzęt, sporadycznie książki i muzyka. Jeśli potrzebujesz czegoś konkretnego w tych kategoriach - daj znać! Wyszukuję ofert na rynkach zagranicznych i sprzędaję po ustalonej cenie z moimi Klientami. Zapraszam do współpracy!

--
RECENZJA ZACZERPNIĘTA Z PORTALU SOUNDONSOUND:

TC Electronic Triple*C to jednostka rackowa 1U oferująca różne tryby cyfrowej kompresji. Trzy tryby operacyjne obejmują algorytmy wielopasmowe z serii Finalizer, modelowanie obwiedni w stylu SPL Transient Designer oraz elastyczną kompresję pełnopasmową. Dostępne są wersje mono i stereo, każda z cyfrowymi i zbalansowanymi analogowymi wejściami/wyjściami jako standard.

Kompresja dla Jednego lub Dwóch?
Pod względem złącz, jednostki mono i stereo wyglądają prawie identycznie, z czterema zbalansowanymi gniazdami TRS 1/4 cala dla audio, stereo cyfrowymi gniazdami S/PDIF, trio złącz MIDI oraz gniazdem footswitch 1/4 cala. Funkcja analogowych gniazd różni te dwie wersje. Mono Triple*C przetwarza sygnały audio na lewym wejściu, podczas gdy prawe wejście może być używane do podłączenia sygnału side-chain. Lewy wyjście przesyła przetworzony sygnał, a prawe wyjście przesyła sygnał nieprzetworzony, który może być używany do łączenia operacji dwóch procesorów. Dedykowana jednostka stereo używa obu wejść analogowych do przetwarzania audio, choć może być przełączona do pracy jak jednostka mono.

Użycie Triple*C
Gdy side-chain jest aktywowany, silnik dynamiki w TripleC może reagować na sygnał z side-chain na dwa sposoby. Może opierać redukcję wzmocnienia na poziomie side-chain lub obliczać to z sumy połączonych ścieżek side-chain i audio. Side-chain TripleC pozwala na znacznie większą kreatywność niż zwykły kompresor, ponieważ może być używany w trybach wielopasmowym i obwiedni, jak również w trybie pełnopasmowym. To otwiera drogę do poważnych eksperymentów kreatywnych – na przykład, można przetwarzać pad w trybie obwiedni lub wielopasmowym, ale używając ścieżek perkusyjnych jako sygnału side-chain, tworzyć dziwne, pulsujące tekstury.

Cyfrowe wejścia/wyjścia S/PDIF działają tak samo jak analogowe wejścia, choć analogowe i cyfrowe wejścia nie mogą być używane jednocześnie. Możliwe jest przełączanie formatu status-bit, aby był zgodny z konsumenckim S/PDIF lub profesjonalnym AES-EBU. AES-EBU nie przesyła flagi ochrony kopii SCMS, co może pomóc, jeśli pracujesz z masterem z flagą zakazu kopiowania. Jednostka może akceptować 24-bitowe sygnały cyfrowe przy częstotliwości próbkowania 44.1kHz lub 48kHz, automatycznie blokując się na przychodzącej częstotliwości próbkowania. Korzystając z połączeń analogowych, można wybrać częstotliwość próbkowania 44.1kHz lub 48kHz. Cyfrowe wzmocnienie może być stosowane do sygnału wejściowego przed przetwarzaniem, a podczas wyjścia sygnału cyfrowego, głębokość bitowa może być zmniejszona (z ditheringiem kształtującym szum) do 20, 16 lub 8 bitów.

Panel Przedni
Panel przedni jest mniej skomplikowany, niż można by się spodziewać po procesorze dynamiki z trzema różnymi trybami pracy. Po kontroli wzmocnienia wejściowego znajduje się kolorowa sekcja wskaźników i wyświetlacza, której kąt widzenia można dostosować do umieszczenia w racku. Obejmuje ona pojedyncze wskaźniki wejścia i wyjścia z diodami LED klipu. Większe poziome wskaźniki pokazują ilość wzmocnienia stosowanego do każdej z trzech pasm częstotliwości, podczas gdy graficzny wyświetlacz obwiedni po prawej stronie okna zapewnia obrazowe przedstawienie ustawień ataku i zwolnienia w trybie obwiedni. Na dole wyświetlacza znajduje się jedno-liniowy wyświetlacz o 20 znakach, który pokazuje odpowiednie informacje o parametrach i menu.

Gałki w sekcji Dynamic na panelu sterowania są ustawione jak w konwencjonalnym kompresorze i oznaczone jako Threshold, Ratio, Attack i Release. Nad tymi gałkami znajdują się cztery małe przyciski z wbudowanymi diodami LED. Pierwszy z nich, Multiband Off, aktywuje kompresję pełnopasmową, podczas gdy Softlim włącza dodatkowe miękkie ograniczenie w wyjściowym etapie procesora. Pozostałe dwa przyciski mogą być używane tylko w trybie wielopasmowym: Peak Sensitive sprawia, że kompresor jest bardziej czuły na szczyty w sygnale, a Lookahead pozwala side-chain kompresora na podgląd sygnału wejściowego 3ms przed jego uderzeniem w etap wzmocnienia.

Tryby Kompresji
Tryb obwiedni jest używany do modyfikacji charakterystyki ataku i zwolnienia dźwięków przejściowych, takich jak bębny. Kontrolki w sekcji Spectral zmieniają ilość wzmocnienia stosowanego do części ataku i zwolnienia obwiedni dźwięku, podczas gdy kontrolki Attack i Release zmieniają prędkość, z jaką wzmocnienie jest dodawane lub odejmowane od sygnału. Wzmocnienie stosowane do obwiedni dźwięku może być zarówno dodatnie, jak i ujemne.

Podsumowanie
Triple*C to potężny i dobrze brzmiący procesor dynamiki, którego obsługa została zaprojektowana tak, aby była jak najprostsza dla niedoświadczonych użytkowników. Jego tryb wielopasmowy jest jego najlepszym atutem, ale tryb obwiedni to także świetne narzędzie do poprawy dźwięków perkusyjnych. Tryb kompresji pełnopasmowej działa również bardzo dobrze, ale nie jest tak często używany jak tryb wielopasmowy.

Zalety:
- Prosty w użyciu
- Wejście side-chain dostępne
- Tryb obwiedni zapewnia potężne narzędzie do modyfikacji dźwięków bębnowych
Wady:
- Bardziej wyrafinowani użytkownicy mogą chcieć niezależnej kontroli wszystkich parametrów kompresora w trybie wielopasmowym
--
ID: 918711562

Skontaktuj się

Juliusz

Na OLX od lipiec 2019

Ostatnio online w dniu 03 czerwca 2024

Dodane 01 czerwca 2024

T.C. Electronic Triple C Stereo Channel Compressor // TC Electronic 3C

Tylko przedmiot

800 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon