Prywatne
Okładka: Inna
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki humanistyczne
Opis
Świetne Książki o Public Relations z polskiego podwórka.
Stan widoczny na zdjęciu- jedna z wygiętym rogiem.
Ceny okładkowe 50+42 zł
Moja cena 25zł za obie.
Opisy wydawców:
"Książka "Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze" to pierwsza na polskim rynku pozycja prezentująca najlepsze kampanie PR zrealizowane w Polsce. Publikacja zawiera 59 opisów projektów, które otrzymały prestiżową statuetkę Złotego Spinacza w latach 2005 - 2010, przyznawaną w 15 kategoriach konkursowych. Książka stanowi cenny materiał edukacyjny i jest dowodem skuteczności działań PR."
"Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków
praca zbiorowa
Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków, Wydanie II poszerzone" jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce.
Pierwsze wydanie ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case study. Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying, etyka w PR, a także social media i community relations.
"Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania praktycznej wiedzy o sztuce współczesnego PR" - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."
Stan widoczny na zdjęciu- jedna z wygiętym rogiem.
Ceny okładkowe 50+42 zł
Moja cena 25zł za obie.
Opisy wydawców:
"Książka "Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze" to pierwsza na polskim rynku pozycja prezentująca najlepsze kampanie PR zrealizowane w Polsce. Publikacja zawiera 59 opisów projektów, które otrzymały prestiżową statuetkę Złotego Spinacza w latach 2005 - 2010, przyznawaną w 15 kategoriach konkursowych. Książka stanowi cenny materiał edukacyjny i jest dowodem skuteczności działań PR."
"Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków
praca zbiorowa
Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków, Wydanie II poszerzone" jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce.
Pierwsze wydanie ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case study. Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying, etyka w PR, a także social media i community relations.
"Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania praktycznej wiedzy o sztuce współczesnego PR" - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."
ID: 913148714
Dodane 20 kwietnia 2024
Sztuka Public Relations + Praktycznie o PR (case studies)
Tylko przedmiot
25 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja