Prywatne
Marka: Suzuki
Poj. silnika: 250 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1991
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Dzień dobry, sprzedam quada Suzuki Quadrunner o pojemności 250. Pojazd posiada 3 stopniowy reduktor - do dyspozycji 15 biegów plus wsteczny oraz blokadę przedniego mostu napęd 2 x 4 lub 4 x 4. Skrzynia biegów półautomatyczna. Quad w pełni sprawny. Brak homologacji. Specyfikacja:
•Długość całkowita: 2080 mm
•Szerokość całkowita: 1130 mm
•Wysokość całkowita: 1065 mm
•Rozstaw osi: 1150 mm
•Prześwit: 200 mm
•Rozstaw osi przedniej: 800 mm
•Rozstaw osi tylnej: 800 mm
•Waga: 252,6 kg
•SILNIK Typ: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC o pojemności 246 cm3
•Współczynnik kompresji: 8,5: 1
•Obroty postojowe: 1350-1450 obr/min
•Gaźnik: Mikuni BSR29
•Filtr powietrza: element piankowy
•System rozruchowy: elektryczny i ręczny
•System smarowania: Mokra miska olejowa
•TRANSMISJA Sprzęgło: mokry typ płyty, auto / odśrodkowy
•Skrzynia biegów: 5-do przodu, 3-podskrzynie (przekładnie), wsteczny
•Wzór zmiany biegów: Wszystko w górę, obsługiwany nogą
•Współczynnik pierwotny: 3,250 (65/20)
•Przełożenia: 1. bieg: 3.083 (37/12)
•Przełożenia: 2. bieg: 1.933 (29/15)
•Przełożenia: 3. bieg: 1.388 (25/18)
•Przełożenia: 4. bieg: 1.095 (23/21)
•Przełożenia: 5. bieg: 0,913 (21/23)
•Przełożenia: bieg wsteczny: 2,833 (34/12)
•Przekładnia biegu: bardzo niski: 3,176 (17/18 x 37/11)
•Przekładania biegu: niski bieg: 1,480 (37/25)
•Przekładania biegu: wysoki bieg: l.l12 (11/25 × 43/17)
•Układ napędowy (przód): Napęd wału
•Układ napędowy (tylny): zintegrowany Geardrive
•Przednie zawieszenie: niezależne, podwójne ramię A, tłumione olejem, 5-drożne obciążenie wstępne
•Zawieszenie tylne: niezależna oś wahadłowa, tłumiona olejem, 5-drożny ładunek wstępny
•Skok kół przód: 85 mm
•Skok kół tył: 95 mm
•Kąt skrętu: 40 ° (prawy i lewy)
•Promień skrętu: 2,7 m
•Hamulec przedni: bęben
•Hamulec tylny: bęben
•Rozmiar przedniej opony: AT22 x 8-10 PP
•Rozmiar tylnej opony: AT25 x 12-10 PP
•Typ zapłonu: CDI Box
•Czas zapłonu: 5 ° B.T.D.C. poniżej 1800 r / min 30 ° B.TD.C. powyżej 3800 r / min
•Zalecana świeca zapłonowa: NGK DR7EA
•Bateria: 12V 50,4 kC (14 Ah) / 1OHR
•Alternator: trójfazowy A.C.
•Bezpiecznik główny: 20A
•Bezpiecznik źródła zasilania: 15A
•Zbiornik paliwa, w tym rezerwa: 12,0 l
•Tylko zbiornik rezerwowy: 2,0 l
•Pojemność oleju: 3500 ml
• ze zmianą filtra: 3600 ml
•Olej różnicowy: 150 ml
•Masa ładunkowa: 172 kg
•Masa holowania: 181 kg na nierównym terenie
•Masa holowania: 410 kg na poziomym podłożu
Edit:
W związku z wieloma pytaniami o większą ilość zdjęć, zapraszam do kontaktu, wówczas wyślę link do zdjęć i filmów. Ze względu na regulamin nie mogę go udostępnić w ogłoszeniu.
•Długość całkowita: 2080 mm
•Szerokość całkowita: 1130 mm
•Wysokość całkowita: 1065 mm
•Rozstaw osi: 1150 mm
•Prześwit: 200 mm
•Rozstaw osi przedniej: 800 mm
•Rozstaw osi tylnej: 800 mm
•Waga: 252,6 kg
•SILNIK Typ: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC o pojemności 246 cm3
•Współczynnik kompresji: 8,5: 1
•Obroty postojowe: 1350-1450 obr/min
•Gaźnik: Mikuni BSR29
•Filtr powietrza: element piankowy
•System rozruchowy: elektryczny i ręczny
•System smarowania: Mokra miska olejowa
•TRANSMISJA Sprzęgło: mokry typ płyty, auto / odśrodkowy
•Skrzynia biegów: 5-do przodu, 3-podskrzynie (przekładnie), wsteczny
•Wzór zmiany biegów: Wszystko w górę, obsługiwany nogą
•Współczynnik pierwotny: 3,250 (65/20)
•Przełożenia: 1. bieg: 3.083 (37/12)
•Przełożenia: 2. bieg: 1.933 (29/15)
•Przełożenia: 3. bieg: 1.388 (25/18)
•Przełożenia: 4. bieg: 1.095 (23/21)
•Przełożenia: 5. bieg: 0,913 (21/23)
•Przełożenia: bieg wsteczny: 2,833 (34/12)
•Przekładnia biegu: bardzo niski: 3,176 (17/18 x 37/11)
•Przekładania biegu: niski bieg: 1,480 (37/25)
•Przekładania biegu: wysoki bieg: l.l12 (11/25 × 43/17)
•Układ napędowy (przód): Napęd wału
•Układ napędowy (tylny): zintegrowany Geardrive
•Przednie zawieszenie: niezależne, podwójne ramię A, tłumione olejem, 5-drożne obciążenie wstępne
•Zawieszenie tylne: niezależna oś wahadłowa, tłumiona olejem, 5-drożny ładunek wstępny
•Skok kół przód: 85 mm
•Skok kół tył: 95 mm
•Kąt skrętu: 40 ° (prawy i lewy)
•Promień skrętu: 2,7 m
•Hamulec przedni: bęben
•Hamulec tylny: bęben
•Rozmiar przedniej opony: AT22 x 8-10 PP
•Rozmiar tylnej opony: AT25 x 12-10 PP
•Typ zapłonu: CDI Box
•Czas zapłonu: 5 ° B.T.D.C. poniżej 1800 r / min 30 ° B.TD.C. powyżej 3800 r / min
•Zalecana świeca zapłonowa: NGK DR7EA
•Bateria: 12V 50,4 kC (14 Ah) / 1OHR
•Alternator: trójfazowy A.C.
•Bezpiecznik główny: 20A
•Bezpiecznik źródła zasilania: 15A
•Zbiornik paliwa, w tym rezerwa: 12,0 l
•Tylko zbiornik rezerwowy: 2,0 l
•Pojemność oleju: 3500 ml
• ze zmianą filtra: 3600 ml
•Olej różnicowy: 150 ml
•Masa ładunkowa: 172 kg
•Masa holowania: 181 kg na nierównym terenie
•Masa holowania: 410 kg na poziomym podłożu
Edit:
W związku z wieloma pytaniami o większą ilość zdjęć, zapraszam do kontaktu, wówczas wyślę link do zdjęć i filmów. Ze względu na regulamin nie mogę go udostępnić w ogłoszeniu.
ID: 917502299
xxx xxx xxx
Dodane 25 maja 2024
Suzuki Quadrunner 250, polaris, grizzly
8 800 zł
Użytkownik
Lokalizacja