Prywatne
Rodzaj: Układ hamulcowy
Stan: Nowe
Numer części: 0 265 800 839 0265800839
Okres gwarancji (w miesiącach): 24
Opis
Witam.
Oferta dotyczy sterownika sprzedaży pompy ABS-ESP 8.0 BOSCH,po naprawie po regeneracji.
Zregenerowany został naprawiony sterownik pompa ABS włącznie z silnikiem pompy ABS.
Możliwość montażu wymiany
Kodowania adaptacji na miejscu
.
Pro. BOSCH
Rok zastosowanie- 2008 - 2020
Numer 0 265 800 839
Awarie
Silnik pompy pracuje stale.
Jednostka sterująca ABS nie wysyła żadnych danych do magistrali CAN, a błędy związane z „wadliwą siecią CAN" są zapisywane w innych jednostkach sterujących.
Awarie błędy czujników kół
Awaria błędy pompy
Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
Brak komunikacji
Czujnik ciśnienia
Robi zakłócenia, zwarcie
Zablokowana hydraulika
Blokuje koło / koła
Nie hamuje na koło / koła
Pedał hamulca wpada
Ściąga samochód na lewo lub prawo
Silnik pompy pracuje cały czas
Brak ciśnienia hamowania na
jednym z kół lub 4
Brak komunikacji z ABS
Czujnik ciśnienia hamowania
Nadajnik ciśnienia hamowania
Między innymi w
Opel Combo C, Corsa
C, Corsa D, Meriva A, Vivaro Renault Trafic
BŁĘDY MIĘDZY INNYMI:
DF001
- Zasilanie sterownika
-Nienormalna wartość napięcia
- obecny
DF011
- Zasilanie elektrozaworu
- Nienormalna wartość napięcia
- obecny
DF017
- Sterownik
- Usterka zasilania lub wewnętrzny problem elektroniki
- obecny
DF300
- sterowanie silnikiem pompy ABS
- Nienormalna wartość napięcia
-obecny
01435 -G201
059B-G201
00267 - ABS zawór wyjściowy, prawy przód N100
00265 - ABS zawór wyjściowy, lewy przód N102
01418 - Zawór przełączający 1 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy ESP N225
01419 - Zawór przełączający 2 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy ESP N226
01420 - Wysoko ciśnienieniowy zawór 1 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy ESP N227
P058A - Zawór Przełączający 1
01200 - Zasilanie pompy
01435 - Czujnik ciśnienia hamowania – G201
P059B - Czujnik ciśnienia hamowania - G201
5B02 - Silnik pompy / przekaźnik silnika uszkodzony
1B02 - Silnik pompy / przekaźnik silnika uszkodzony
C0131 - Czujnik ciśnienia - usterka obwodu
C1028 - Usterka w obwodzie czujnika ciśnienia pompy głównej
C1381 - Pompa obiegu wtórengo - przerwa w obwodzie lub zwarcie
5219 - Zbyt niskie napięcie silnika pompy / przekaźnika silnika podczas pracy
4020 - Silnik pompy / przekaźnik silnika uszkodzony
C1110 - Usterka elementu jednostki sterującej
C1111 - Usterka silnika pompy
43C0 - Pompa zwrotna
01276 / 00301 - Pompa zwrotna
5D8D - Pompa zwrotna
C0561 - EPB Elektryczny hamulec postowjowy (opel)
C03A0 - Silnik pompy brak dobiegu
C03C0 - Silnik pompy zbyt niskie napięcie
C0273 - Przekaźnik pompy
Oferta dotyczy sterownika sprzedaży pompy ABS-ESP 8.0 BOSCH,po naprawie po regeneracji.
Zregenerowany został naprawiony sterownik pompa ABS włącznie z silnikiem pompy ABS.
Możliwość montażu wymiany
Kodowania adaptacji na miejscu
.
Pro. BOSCH
Rok zastosowanie- 2008 - 2020
Numer 0 265 800 839
Awarie
Silnik pompy pracuje stale.
Jednostka sterująca ABS nie wysyła żadnych danych do magistrali CAN, a błędy związane z „wadliwą siecią CAN" są zapisywane w innych jednostkach sterujących.
Awarie błędy czujników kół
Awaria błędy pompy
Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
Brak komunikacji
Czujnik ciśnienia
Robi zakłócenia, zwarcie
Zablokowana hydraulika
Blokuje koło / koła
Nie hamuje na koło / koła
Pedał hamulca wpada
Ściąga samochód na lewo lub prawo
Silnik pompy pracuje cały czas
Brak ciśnienia hamowania na
jednym z kół lub 4
Brak komunikacji z ABS
Czujnik ciśnienia hamowania
Nadajnik ciśnienia hamowania
Między innymi w
Opel Combo C, Corsa
C, Corsa D, Meriva A, Vivaro Renault Trafic
BŁĘDY MIĘDZY INNYMI:
DF001
- Zasilanie sterownika
-Nienormalna wartość napięcia
- obecny
DF011
- Zasilanie elektrozaworu
- Nienormalna wartość napięcia
- obecny
DF017
- Sterownik
- Usterka zasilania lub wewnętrzny problem elektroniki
- obecny
DF300
- sterowanie silnikiem pompy ABS
- Nienormalna wartość napięcia
-obecny
01435 -G201
059B-G201
00267 - ABS zawór wyjściowy, prawy przód N100
00265 - ABS zawór wyjściowy, lewy przód N102
01418 - Zawór przełączający 1 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy ESP N225
01419 - Zawór przełączający 2 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy ESP N226
01420 - Wysoko ciśnienieniowy zawór 1 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy ESP N227
P058A - Zawór Przełączający 1
01200 - Zasilanie pompy
01435 - Czujnik ciśnienia hamowania – G201
P059B - Czujnik ciśnienia hamowania - G201
5B02 - Silnik pompy / przekaźnik silnika uszkodzony
1B02 - Silnik pompy / przekaźnik silnika uszkodzony
C0131 - Czujnik ciśnienia - usterka obwodu
C1028 - Usterka w obwodzie czujnika ciśnienia pompy głównej
C1381 - Pompa obiegu wtórengo - przerwa w obwodzie lub zwarcie
5219 - Zbyt niskie napięcie silnika pompy / przekaźnika silnika podczas pracy
4020 - Silnik pompy / przekaźnik silnika uszkodzony
C1110 - Usterka elementu jednostki sterującej
C1111 - Usterka silnika pompy
43C0 - Pompa zwrotna
01276 / 00301 - Pompa zwrotna
5D8D - Pompa zwrotna
C0561 - EPB Elektryczny hamulec postowjowy (opel)
C03A0 - Silnik pompy brak dobiegu
C03C0 - Silnik pompy zbyt niskie napięcie
C0273 - Przekaźnik pompy
ID: 844318625
xxx xxx xxx