Prywatne
Model: CR-V
Poj. silnika: 20 cm³
Rok produkcji: 2005
Moc silnika: 150 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Terenowy
Przebieg: 372 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (dołączany automatycznie)
Opis
Witam sprzedam Hondę CR-V 2 generacji , wersja poliftowa , w moim posiadaniu od 2019 roku . Niezawodne a zarazem pakowne autko z napędem 4x4 który daje radę , Honda posiada założony LPG w 2018 roku .
Z rzeczy które przez ten okres były wymieniane ;
2019 rok. Łączniki stabilizatora i wahacze przód.
2020 rok , klocki przód i klocki tył .
2021 rok , wymiana wszystkich gum metalowo-gumowych w zawieszeniu na poliuretany (czerwone nie najtwardsze) autko jest sztywniejsze i trochę twardsze przód i tył , wymiana amortyzatorów i sprężyn tył.
2022 roku , wymiana głowicy z 2,0 na 2,4 , przy przebiegu 330 tysięcy , wymiana łańcucha rozrządu z całym zestawem do tego przeznaczonym , strojenie silnika przez firmę Fox garaż , przybyło parę koni dokładnie nie wiem ile ale ładnie się zbiera , regeneracja sprężarki klimatyzacji , wymiana drążków kierowniczych.
2023 roku , wymiana oleju w moście (350 tysięcy) , wymiana zacisków hamulcowych z tyłu i klocków , wymiana parownika gazu i regulacja .
2024 roku , wymiana łączników stabilizatora .
I co 10 tysięcy serwis olejowo filtrowy .
I są też rzeczy które trzeba zrobić , wymiana oleju w skrzyni biegów , jest drobna nieszczelność w chłodnicy klimatyzacji (klimatyzacja działa ale jest mało odczynnika) , dwoje drzwi się nie otwiera z pilota (trzeba wymienić siłowniki , są 3 albo 5 pinowe a ja nie wiem które , trzeba rozebrać boczki drzwi) , i jak to Honda zaczyna powoli wychodzić ruda , nie ma tragedii ale będzie się trzeba tym zająć .
Sprzedaję z powodu nabycia innego i nie jestem w stanie utrzymać drugiego auta .
Auto jest zarejestrowane w Polsce .
Z rzeczy które przez ten okres były wymieniane ;
2019 rok. Łączniki stabilizatora i wahacze przód.
2020 rok , klocki przód i klocki tył .
2021 rok , wymiana wszystkich gum metalowo-gumowych w zawieszeniu na poliuretany (czerwone nie najtwardsze) autko jest sztywniejsze i trochę twardsze przód i tył , wymiana amortyzatorów i sprężyn tył.
2022 roku , wymiana głowicy z 2,0 na 2,4 , przy przebiegu 330 tysięcy , wymiana łańcucha rozrządu z całym zestawem do tego przeznaczonym , strojenie silnika przez firmę Fox garaż , przybyło parę koni dokładnie nie wiem ile ale ładnie się zbiera , regeneracja sprężarki klimatyzacji , wymiana drążków kierowniczych.
2023 roku , wymiana oleju w moście (350 tysięcy) , wymiana zacisków hamulcowych z tyłu i klocków , wymiana parownika gazu i regulacja .
2024 roku , wymiana łączników stabilizatora .
I co 10 tysięcy serwis olejowo filtrowy .
I są też rzeczy które trzeba zrobić , wymiana oleju w skrzyni biegów , jest drobna nieszczelność w chłodnicy klimatyzacji (klimatyzacja działa ale jest mało odczynnika) , dwoje drzwi się nie otwiera z pilota (trzeba wymienić siłowniki , są 3 albo 5 pinowe a ja nie wiem które , trzeba rozebrać boczki drzwi) , i jak to Honda zaczyna powoli wychodzić ruda , nie ma tragedii ale będzie się trzeba tym zająć .
Sprzedaję z powodu nabycia innego i nie jestem w stanie utrzymać drugiego auta .
Auto jest zarejestrowane w Polsce .
ID: 905917651
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Sprzedam Hondę CR-V 2 generacji , poliftowa wersja
21 900 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja