Firmowe
Rok wydania: 2017
Stan: Nowe
Opis
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy?
Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw.
Publikacja zawiera m.in.:
• omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku,
• szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta,
• przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C,
• wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej,
• porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw.
Publikacja zawiera m.in.:
• omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku,
• szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta,
• przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C,
• wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej,
• porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
ID: 906821240
Skontaktuj się
Dodane 13 maja 2024
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji - Magdalena Jaworowic
Tylko przedmiot
49,69 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja