Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Samochody osobowe
  4. Skoda
  5. Skoda - Łódzkie
  6. Skoda - Łódź
  7. Skoda - Widzew
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Model: Octavia

  • Poj. silnika: 1 598 cm³

  • Rok produkcji: 2005

  • Moc silnika: 102 KM

  • Paliwo: LPG

  • Typ nadwozia: Kombi

  • Przebieg: 355 000 km

  • Kolor: Inny kolor

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Skrzynia biegów: Manualna

  • Kraj pochodzenia: Niemcy

  • Kierownica: po lewej

  • Napęd: Na przednie koła

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest Skoda Octavia II Kombi z 2005 r. z najlepszym silnikiem benzynowym grupy VAG 1,6 mpi 8V o mocy 102 KM. Postaram się Państwu dokładnie opisać oferowane na sprzedaż auto, aby uniknąć niepotrzebnych pytań.

1)Pełna historia pojazdu -samochód sprowadzony przeze mnie w 2015 roku od pierwszego właściciela z Niemiec. Użytkuję go 9 lat i jestem jedynym właścicielem w Polsce. Sprowadziłem go przy przebiegu 130.000 km i założyłem do niego sekwencyjne LPG, na którym zrobiłem ponad 220.000 km (90% przebiegi autostradowe). Na dzień dzisiejszy pojazd ma ok.355.000 km przebiegu i jest to przebieg w pełni udokumentowany. Do 130.000 km był serwisowany wyłącznie w ASO Skoda Niemcy, co jest potwierdzone książką serwisową łącznie z wklejkami Skody, później w Polsce poza Aso-książka napraw i dokumenty zakupu części prowadzone do dzisiaj.

2)Bezwypadkowość – auto z 1 kosmetycznym wyjątkiem w pełni bezwypadkowe i bezkolizyjne. Sprawdzone dokładnie przeze mnie miernikiem lakieru przy zakupie. Do dzisiaj na całym aucie jest lakier w 100 % oryginalny. Ten kosmetyczny wyjątek to mała wgniotka sprzed 3 lat na klapie bagażnika widoczna na zdjęciach – nie robiłem z tym nic, żeby uniknąć podejrzeń o niewiadomo jaką wypadkowość auta. Jeśli komuś to przeszkadza, no cóż odsyłam do „bezwypadkowych igieł” w pozostałych ogłoszeniach

3) Mechanicznie

- silnik – pomimo swojego przebiegu jest w lepszym stanie niż niejeden z przebiegiem 150-200 tys. Dzięki systematycznym wymianom oleju i filtrów co ok.12 tys km i „jeździe z głową” zwłaszcza na zimnym silniku jednostka pozostaje w nienagannej kondycji. Olej pełny syntetyk Motul 5W40 X-clean kupowany zawsze z pewnego źródła. Silnik pracuje równo, nie kopci, ma swoją moc. Jedyne do czego można się doczepić to uszczelka pokrywy zaworów, którą wypadałoby wymienić, ale nie ma też tragedii. Zużycie oleju między wymianami czyli co 12 tys sięga ok.1 litra, a właściwie to nie tyle zużycie co bardziej ta uszczelka. Nic z tym się nie dzieje od ponad 50.000tys – kupuję 5L oleju – 4 wchodzi do silnika, a litr starcza na dolewki między wymianami. Myślę że temat uszczelki powinien wyeliminować problem, gdyż jeszcze 50tys temu jak uszczelka w pełni spełniała swoją funkcję silnik nie tracił w ogóle oleju. Zostawiam temat uszczelki pokrywy zaworów nowemu nabywcy.

Spalanie gazu przy mojej jeździe ( 90-110km/h-8L; 110-130km/h-9L)–cykl mieszany (90% trasa/10% miasto). Rozrząd zmieniany trzy razy tj. w Niemczech w 2012 r przy 84.097 km i w Polsce w 2016 r przy 158.847 km i 2020 przy 267.120 km– udokumentowany. Świece zmieniane co 35-40 tys – ostatnio 09.2022 – 320.380 km.

- skrzynia manualna 5-cio biegowa. Biegi wchodzą płynnie lekko i bez zgrzytów. Sprzęgło pracuje lekko, nie szarpie. Olej teoretycznie w skrzyni w tym modelu nie podlega wymianie, ale to teoria, której nie warto się trzymać – podobnie jak teoria „dożywotniego łańcucha rozrządu”. Olej w skrzyni ostatnio zmieniany w 2019.

- zawieszenie – amortyzatory w dobrym stanie , wszystkie tulejki całe. Auto jedzie prosto, zarówno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu. Zawieszenie ciche bez żadnych niepokojących odgłosów.

- hamulce – przód dobry, tył wzorowy. Miesiąc temu z tyłu wymienione 2 zaciski, przewody i klocki- udokumentowane

- zabezpieczenie antykorozyjnie w 2016 i 2020

- inne układy również sprawne poza klimatyzacją. Ta wymaga wymiany korka osuszacza (nieszczelność na korku) i nabicia-koszt ok.400 zł. Nabijanie bez jego wymiany nie ma sensu bo starcza na 2-3 miesiące –zostawiam nowemu nabywcy.



W skrócie :

- 1 właściciel w Niemczech, 1 w Polsce

- oryginalna powłoka na całym aucie

- udokumentowana historia pojazdu książką serwisową prowadzoną od początku do końca

- oryginalny w pełni udokumentowany przebieg

- mechanicznie naprawdę w dobrym stanie

- OC do 08.2024, przegląd do 07.2024

- samochód zadbany, regularnie serwisowany

- hak na tzw. szybki montaż – nie użyłem go ani razu przez 9 lat – leży zdjęty w bagażniku

- elektryczne szyby przód,

- elektryczne podgrzewane lusterka,

- czujniki parkowania tył i wizualizacją na ekranie

- komputer pokładowy

- dzielona składana tylna kanapa



Wady z którymi „da się żyć”: uszczelka pokrywy, klimatyzacja, klapa bagażnika.

Dla niemarudzącego nabywcy dorzucę komplet kół z oponami zimowymi w dobrym stanie oraz dedykowane pokrowce do tego modelu.

Mogę rozważyć ewentualną zamianę z dopłatą z mojej strony na 7os. wersję jednego z 4 benzynowych aut: Chrysler Town & Country, Dodge Caravan, Mitsubishi Outlander, Dacia Lodgy.

Zgadzam się podjechać w celu weryfikacji informacji przedstawionych powyżej do dowolnego warsztatu, oczywiście w granicach rozsądku odległościowego . Mieszkam w Łodzi na Widzewie więc stacji kontroli pojazdów w okolicy jest naprawdę sporo.

Łukasz Sarnowicz
609#88#24#55
ID: 915005696

Skontaktuj się

Łukasz

Na OLX od wrzesień 2012

Ostatnio online w dniu 13 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 28 kwietnia 2024

Skoda Octavia II kombi 1.6mpi LPG- zadbany egzemplarz

10 900 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon