Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik zaburtowy Suzuki DF250APX dostępny od ręki!!!
Cena PROMOCYJNA = 98 000 PLN
Dodatkowo opcjonalnie:
Licznik motogodzin 100 PLN + koszt montażu 100 PLN.
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DEALEREM SUZUKI MARINE.
PROWADZIMY SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY SILNIKÓW SUZUKI.
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PEŁNĄ OFERTĄ POD ADRESEM
sklepmoto46.pl
Silnik jest fabrycznie nowy.
Kolor – YAY (czarny)
Dodatkowo płatne - Zestawy instalacyjne do zastosowań jednosilnikowych:
*Manetka topowa SPC keyless - Kit manetki topowej KLS, Wyświetlacz wielofunkcyjny, Główna wiązka elektr. 6,5m, Włącznik główny (prostokątny), Śruba stal nierdzewna (przykładowa): Cena regularna: 12 771 zł brutto. Promocja: 10 700 zł brutto
*Manetka boczna SPC keyless - Kit manetki bocznej KLS, Wyświetlacz wielofunkcyjny, Główna wiązka elektr. 6,5m, Włącznik główny (prostokątny), Śruba stal nierdzewna (przykładowa): Cena regularna: 15 326 zł brutto. Promocja: 12 950 zł brutto
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Specyfikacja
MODEL DF250AP
Zalecana wysokość pawęży mm X : 635 XX : 762
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 X : 290.0 XX : 299.0
Rodzaj silnika DOHC, 24 zawory
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów V6 (55 stopni)
Pojemność skokowa cm3 4,028
Średnica x skok tłoka mm 98 x 89
Moc maks. kW (KM) 184.0 (250)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 8.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Cena PROMOCYJNA = 98 000 PLN
Dodatkowo opcjonalnie:
Licznik motogodzin 100 PLN + koszt montażu 100 PLN.
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DEALEREM SUZUKI MARINE.
PROWADZIMY SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY SILNIKÓW SUZUKI.
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PEŁNĄ OFERTĄ POD ADRESEM
sklepmoto46.pl
Silnik jest fabrycznie nowy.
Kolor – YAY (czarny)
Dodatkowo płatne - Zestawy instalacyjne do zastosowań jednosilnikowych:
*Manetka topowa SPC keyless - Kit manetki topowej KLS, Wyświetlacz wielofunkcyjny, Główna wiązka elektr. 6,5m, Włącznik główny (prostokątny), Śruba stal nierdzewna (przykładowa): Cena regularna: 12 771 zł brutto. Promocja: 10 700 zł brutto
*Manetka boczna SPC keyless - Kit manetki bocznej KLS, Wyświetlacz wielofunkcyjny, Główna wiązka elektr. 6,5m, Włącznik główny (prostokątny), Śruba stal nierdzewna (przykładowa): Cena regularna: 15 326 zł brutto. Promocja: 12 950 zł brutto
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Specyfikacja
MODEL DF250AP
Zalecana wysokość pawęży mm X : 635 XX : 762
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 X : 290.0 XX : 299.0
Rodzaj silnika DOHC, 24 zawory
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów V6 (55 stopni)
Pojemność skokowa cm3 4,028
Średnica x skok tłoka mm 98 x 89
Moc maks. kW (KM) 184.0 (250)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 8.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
ID: 918702838
xxx xxx xxx