Firmowe
Stan: Nowe
Opis
SILNIK SUZUKI MARINE DF 80 ATL
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.
System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.
Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.
Zapraszamy również na stronę www.suzuki.boatshop.pl
Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.
ZALETY
-Mniejsze wibracje
-Bardziej zwarta konstrukcja
-Lepsza sterowność
-Diagram of Offset Driveshaft
-2-stopniowa redukcja przełożenia
Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.
ZALETY
Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction
Lean Burn
Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.
ZALETY
Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji
Suzuki Easy Start System
Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.
Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.
ZALETY
-Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
-Bezobsługowość
-Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
-Układ wykrywania wody w paliwie
Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.
ZALETY
Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.
Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt
Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.
ZALETY
Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
Układ Troll Mode
Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.
Parametry silnika:
MODEL DF80 ATL
Zalecana wysokość pawęży mm L : 508
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 L : 155.0 X : 158.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa cm3 1,502
Średnica x skok tłoka mm 75 x 85
Moc maks. kW (KM) 58.8 (80)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 4.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 27A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.59:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 13”-25”
Posiadamy w ofercie silniki zaburtowe : SUZUKI / MERCURY / YAMAHA
(montaż przy zakupie łodzi VALORY : 1 zł )
Oferujemy również przyczepy podłodzie marki : Brenderup
Istnieje możliwość transportu kupionych łodzi na terenie całego kraju na atrakcyjnych warunkach.
Pełna oferta dostępna na: www.bartboats.pl
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.
System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.
Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.
Zapraszamy również na stronę www.suzuki.boatshop.pl
Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.
ZALETY
-Mniejsze wibracje
-Bardziej zwarta konstrukcja
-Lepsza sterowność
-Diagram of Offset Driveshaft
-2-stopniowa redukcja przełożenia
Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.
ZALETY
Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction
Lean Burn
Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.
ZALETY
Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji
Suzuki Easy Start System
Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.
Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.
ZALETY
-Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
-Bezobsługowość
-Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
-Układ wykrywania wody w paliwie
Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.
ZALETY
Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.
Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt
Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.
ZALETY
Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
Układ Troll Mode
Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.
Parametry silnika:
MODEL DF80 ATL
Zalecana wysokość pawęży mm L : 508
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 L : 155.0 X : 158.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa cm3 1,502
Średnica x skok tłoka mm 75 x 85
Moc maks. kW (KM) 58.8 (80)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 4.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 27A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.59:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 13”-25”
Posiadamy w ofercie silniki zaburtowe : SUZUKI / MERCURY / YAMAHA
(montaż przy zakupie łodzi VALORY : 1 zł )
Oferujemy również przyczepy podłodzie marki : Brenderup
Istnieje możliwość transportu kupionych łodzi na terenie całego kraju na atrakcyjnych warunkach.
Pełna oferta dostępna na: www.bartboats.pl
ID: 864322572
xxx xxx xxx