Firmowe
Stan: Nowe
Opis
NEMES autoryzowany DILER silników zaburtowych Honda
Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTU (długa stopa) Power Trym&Tilt, manetka
niezawodny rozrusznik elektryczny,
niskie zużycie paliwa,
integralny separator wody ze wskaźnikiem chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem,
sieć komunikacji elektronicznej NMEA 2000® łączy silnik z pozostałymi odbiornikami pokładowymi,
22 Amperowy alternator umożliwia ładowanie akumulatora prądem natężeniu 17A,
wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V / 17A do zasilania odbiorników pokładowych,
spodzina silnika typu „slim”, która zmniejsza opór wody i znaczne poprawia osiągi,
Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru,
system elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego - monitorują, alarmują i zabezpieczają silnik przed uszkodzeniem,
duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi,
przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia.
SILNIK HONDA BF50 DOSTARCZANY W KOMPLECIE Z:
25-litrowym zbiornikiem paliwa,
linią paliwową,
manetką,
obrotomierzem,
wskaźnikiem trymu,
wiązką elektryczną zegarów.
Dane techniczne:
Moc silnika - 50 KM
Pojemność - 808 cm3
Cylindry - 3 / OHC / rzędowy, 6 zaworów
Średnica x skok (mm) - 70 x 70
Obr. max - 5.500 - 6000
Przełożenie - 2.08
Zasilanie - PGM-FI
Zapłon - PGM-IG
Chłodzenie - wodne
Sterowanie - manetka
Rozrusznik - elektryczny
Ładowanie akumulatora - 17A
Podnoszenie i regulacja - Power Trym&Tilt
Długość kolumny - 521 mm (L)
Waga - 102 kg
Zewnętrzny zbiornik paliwa - 25 L
Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTU (długa stopa) Power Trym&Tilt, manetka
niezawodny rozrusznik elektryczny,
niskie zużycie paliwa,
integralny separator wody ze wskaźnikiem chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem,
sieć komunikacji elektronicznej NMEA 2000® łączy silnik z pozostałymi odbiornikami pokładowymi,
22 Amperowy alternator umożliwia ładowanie akumulatora prądem natężeniu 17A,
wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V / 17A do zasilania odbiorników pokładowych,
spodzina silnika typu „slim”, która zmniejsza opór wody i znaczne poprawia osiągi,
Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru,
system elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego - monitorują, alarmują i zabezpieczają silnik przed uszkodzeniem,
duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi,
przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia.
SILNIK HONDA BF50 DOSTARCZANY W KOMPLECIE Z:
25-litrowym zbiornikiem paliwa,
linią paliwową,
manetką,
obrotomierzem,
wskaźnikiem trymu,
wiązką elektryczną zegarów.
Dane techniczne:
Moc silnika - 50 KM
Pojemność - 808 cm3
Cylindry - 3 / OHC / rzędowy, 6 zaworów
Średnica x skok (mm) - 70 x 70
Obr. max - 5.500 - 6000
Przełożenie - 2.08
Zasilanie - PGM-FI
Zapłon - PGM-IG
Chłodzenie - wodne
Sterowanie - manetka
Rozrusznik - elektryczny
Ładowanie akumulatora - 17A
Podnoszenie i regulacja - Power Trym&Tilt
Długość kolumny - 521 mm (L)
Waga - 102 kg
Zewnętrzny zbiornik paliwa - 25 L
ID: 719161755
xxx xxx xxx