Firmowe
Stan: Nowe
Opis
FHU "ARGO" UL. MAGAZYNOWA 7 LOK. 1, 19-300 EŁK JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM HONDA I PROWADZI SPRZEDAŻ WSZYSTKICH PRODUKTÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH HONDA.
SILNIK DO ŁODZI ZABURTOWY HONDA BF 50 LRTU
PEŁNA OPCJA
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem światowe normy poziomu emisji spalin i hałasu – EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej.Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prostą obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzą.
Silniki Honda to trafny wybór.
Nasze silniki działają tak samo dobrze jak wyglądają. Produkujemy je tylko i wyłącznie w Japonii. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz na nasz silnik do łodzi, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakość i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałą, ekologiczne silniki do łodzi i pontonów objęte najdłuższą na rynku gwarancją.
BF 50
Nawet, jeśli silnik jest na obrotach jałowych bądź pływasz na małych prędkościach BF50 i BF40 zapewniają pewne prowadzenie, które jest perfekcyjne do łowienia ryb. Ale niech ich wielkość Cię nie zwiedzie. Ten średniej wielkości silnik jest wyjątkowo silny, wytrzymały i posiada duży moment obrotowy.
Kondensatorowy system zapłonowy.
Krzyżowa hemisferyczna komora spalania.
Rozrusznik elektryczny.
Poduszki tłumiące wykonane ze specjalnej mieszanki gumowej dla obniżenia wibracji.
Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych.
Kompaktowy a mocny
Poza specjalnie skonstruowanym dolotem powietrza i komorą spalania z głowicą sferyczną, BF50 i BF40 posiadają 3 cylindry w rzędzie, co redukuje całościową wagę silnika. W zasadzie 4-suwowa, 50-cio konna Honda jest najlżejszym silnikiem na rynku. Więc dostajesz maksymalną wydajność za każdym razem, kiedy otwierasz przepustnice.
Przyjaciel w dobrej i złej pogodzie
Ryby nadal mają siłę w czasie zimnej pogody. A Twój silnik? Na szczęście ten silnik ma zamontowany elektryczny rozrusznik i system zapalania CDI, który zwiększa napięcie cewki zapłonowej podczas rozruchu, zapalając silnik od razu, za każdym razem i przy jakiejkolwiek pogodzie.
Łagodny dla paliwa
Silniki Hondy dają bardzo dużo mocy zanim poczują pragnienie. BF50 i BF40 zużywają średnio do 50% mniej paliwa niż ich 2-suwowe odpowiedniki. Więc możesz popłynąć dalej i pływać dłużej bez tankowania.
model BF 50
Silnik 3-cylindrowy Pojemność 808cm3
Układ zasilania Programowany wtrysk paliwa
Zapłon cyfrowy PGM-IG
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch Tak
System BLAST Zwiększenie momentu i przyśpieszenie
Ssanie manualne Wersje z rozrusznikiem ręcznym
Rozruch Elektryczny
Sterowanie Rumplem (H) lub manetką (R)
Wersje z power trim & tilt Oznaczenie T
Wersje z siłownikiem gazowym Oznaczenie H lub G
Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda Brak
Tłumik szmerów ssania Tak
Szybka blokada obrotu kolumny Tylko wersje z rumplem
Separator wody z paliwa Tak (integralny)
Niski poziom wibracji silnika Tak
Układ monitorujący slow-stop Tak
Alarm dźwiękowy Tylko wersje z manetką
Ogranicznik obrotów maksymalnych Tak
Ładowanie aku. 12V/17A Tak
Spodzina tzw. slim
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Tak
Potrójna powłoka antykorozyjna Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe Tak
Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda Nie
Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne Tak
Potrójna powłoka antykorozyjna Tak
Marynizacja silnika Tak
Otwory do przepłukiwania Tak
Wysokość pawęży (mm)S-416, L 521
Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L) S- 89 L-92
SILNIK DO ŁODZI ZABURTOWY HONDA BF 50 LRTU
PEŁNA OPCJA
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem światowe normy poziomu emisji spalin i hałasu – EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej.Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prostą obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzą.
Silniki Honda to trafny wybór.
Nasze silniki działają tak samo dobrze jak wyglądają. Produkujemy je tylko i wyłącznie w Japonii. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz na nasz silnik do łodzi, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakość i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałą, ekologiczne silniki do łodzi i pontonów objęte najdłuższą na rynku gwarancją.
BF 50
Nawet, jeśli silnik jest na obrotach jałowych bądź pływasz na małych prędkościach BF50 i BF40 zapewniają pewne prowadzenie, które jest perfekcyjne do łowienia ryb. Ale niech ich wielkość Cię nie zwiedzie. Ten średniej wielkości silnik jest wyjątkowo silny, wytrzymały i posiada duży moment obrotowy.
Kondensatorowy system zapłonowy.
Krzyżowa hemisferyczna komora spalania.
Rozrusznik elektryczny.
Poduszki tłumiące wykonane ze specjalnej mieszanki gumowej dla obniżenia wibracji.
Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych.
Kompaktowy a mocny
Poza specjalnie skonstruowanym dolotem powietrza i komorą spalania z głowicą sferyczną, BF50 i BF40 posiadają 3 cylindry w rzędzie, co redukuje całościową wagę silnika. W zasadzie 4-suwowa, 50-cio konna Honda jest najlżejszym silnikiem na rynku. Więc dostajesz maksymalną wydajność za każdym razem, kiedy otwierasz przepustnice.
Przyjaciel w dobrej i złej pogodzie
Ryby nadal mają siłę w czasie zimnej pogody. A Twój silnik? Na szczęście ten silnik ma zamontowany elektryczny rozrusznik i system zapalania CDI, który zwiększa napięcie cewki zapłonowej podczas rozruchu, zapalając silnik od razu, za każdym razem i przy jakiejkolwiek pogodzie.
Łagodny dla paliwa
Silniki Hondy dają bardzo dużo mocy zanim poczują pragnienie. BF50 i BF40 zużywają średnio do 50% mniej paliwa niż ich 2-suwowe odpowiedniki. Więc możesz popłynąć dalej i pływać dłużej bez tankowania.
model BF 50
Silnik 3-cylindrowy Pojemność 808cm3
Układ zasilania Programowany wtrysk paliwa
Zapłon cyfrowy PGM-IG
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch Tak
System BLAST Zwiększenie momentu i przyśpieszenie
Ssanie manualne Wersje z rozrusznikiem ręcznym
Rozruch Elektryczny
Sterowanie Rumplem (H) lub manetką (R)
Wersje z power trim & tilt Oznaczenie T
Wersje z siłownikiem gazowym Oznaczenie H lub G
Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda Brak
Tłumik szmerów ssania Tak
Szybka blokada obrotu kolumny Tylko wersje z rumplem
Separator wody z paliwa Tak (integralny)
Niski poziom wibracji silnika Tak
Układ monitorujący slow-stop Tak
Alarm dźwiękowy Tylko wersje z manetką
Ogranicznik obrotów maksymalnych Tak
Ładowanie aku. 12V/17A Tak
Spodzina tzw. slim
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Tak
Potrójna powłoka antykorozyjna Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe Tak
Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda Nie
Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne Tak
Potrójna powłoka antykorozyjna Tak
Marynizacja silnika Tak
Otwory do przepłukiwania Tak
Wysokość pawęży (mm)S-416, L 521
Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L) S- 89 L-92
ID: 295951651
xxx xxx xxx