Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Dlaczego silnik od Firmy LONCIN?
Loncin produkuje silniki najwyższej jakości nie odbiegające swym wykonaniem od produktów największych światowych liderów branży, jako jedyna firma produkująca w Chinach zapewnia pełen zakres oferowanych mocy i wszystkie najpopularniejsze rodzaje silników spalinowych.
Czym charakteryzuje się SILNIK Loncin LC1P92F-1-A?
Niezawodność
Rozbudowana sieć serwisu
Dostępność części
Stosunek ceny do jakości
A co z danymi technicznymi?
Producent silnika - LONCIN
Model silnika : LC1P92F
Moc max.: 16 KM
Pojemność silnika: 452 cm3
Typ silnika: Z wałem pionowym
Wał: 25,4mm x 80mm
Zastosowanie: Traktorki
Max. moment obrotowy: 22 Nm
Rozrusznik: Elektryczny
Tłumik w kpl.: TAK
Filtr oleju w kpl.: TAK
Pojemność miski olejowej: 1,2 litra
Wymiary zew. silnika: 432x388x300mm
Liczba cylindrów: 1 , wał pionowy walcowy
Typ wału: walcowy; długość: 80 mm; średnica: 25,4 mm
Żeliwna tuleja cylindra
Rozrusznik: elektryczny.
Silnik Loncin LC1P92F to 1-cylindrowa jednostka napędowa stosowana przez wielu producentów traktorków.
Silnik ten można znaleźć w traktorkach firmy Oleo-Mac, CEDRUS itp.
Bardzo mocny i bezawaryjny silnik z żeliwną tuleją w cylindrze oraz z pompą.
Co zawiera zestaw wyposażenia?
Filtr oleju
Żeliwna tuleja cylindra
Tłumik
Rozrusznik elektryczny
Alternator
Regulator napięcia
Pompa paliwa
System smarowania pompa oleju + rozbryzg
Obustronnie łożyskowany wał korbowy
Zastosowanie:
Traktorki do trawy
Kosiarki
Sprzęt budowlany
Sprzęt ogrodniczy
Silnik Loncin LC1P92F to duży, mocny motor napędowy przeznaczony do pracy w traktorkach ogrodowych, pracujących na większych powierzchniach. Posiada 1 cylinder, a jego pojemność skokowa wynosi 452 ccm. Oferuje Ci moc maksymalną 16 KM przy 3600 obr. /min oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 22 Nm dostępny już przy 2400 obr./min.
Pompa oleju i filtr olejowy zapewniają właściwe smarowanie i wspomagają podczas pracy ciągłej chłodzenie silnika powietrzem. Żeliwne tuleje cylindrów oraz łożyskowany wał korbowy znacząco wydłużają żywotność silnik. Filtr powietrza składa się z części wstępnej oraz zasadniczej dzięki czemu skuteczniej wychwytuje nieczystości zasysane do wnętrza silnika.
Serdecznie zapraszamy do zakupu:)
Loncin produkuje silniki najwyższej jakości nie odbiegające swym wykonaniem od produktów największych światowych liderów branży, jako jedyna firma produkująca w Chinach zapewnia pełen zakres oferowanych mocy i wszystkie najpopularniejsze rodzaje silników spalinowych.
Czym charakteryzuje się SILNIK Loncin LC1P92F-1-A?
Niezawodność
Rozbudowana sieć serwisu
Dostępność części
Stosunek ceny do jakości
A co z danymi technicznymi?
Producent silnika - LONCIN
Model silnika : LC1P92F
Moc max.: 16 KM
Pojemność silnika: 452 cm3
Typ silnika: Z wałem pionowym
Wał: 25,4mm x 80mm
Zastosowanie: Traktorki
Max. moment obrotowy: 22 Nm
Rozrusznik: Elektryczny
Tłumik w kpl.: TAK
Filtr oleju w kpl.: TAK
Pojemność miski olejowej: 1,2 litra
Wymiary zew. silnika: 432x388x300mm
Liczba cylindrów: 1 , wał pionowy walcowy
Typ wału: walcowy; długość: 80 mm; średnica: 25,4 mm
Żeliwna tuleja cylindra
Rozrusznik: elektryczny.
Silnik Loncin LC1P92F to 1-cylindrowa jednostka napędowa stosowana przez wielu producentów traktorków.
Silnik ten można znaleźć w traktorkach firmy Oleo-Mac, CEDRUS itp.
Bardzo mocny i bezawaryjny silnik z żeliwną tuleją w cylindrze oraz z pompą.
Co zawiera zestaw wyposażenia?
Filtr oleju
Żeliwna tuleja cylindra
Tłumik
Rozrusznik elektryczny
Alternator
Regulator napięcia
Pompa paliwa
System smarowania pompa oleju + rozbryzg
Obustronnie łożyskowany wał korbowy
Zastosowanie:
Traktorki do trawy
Kosiarki
Sprzęt budowlany
Sprzęt ogrodniczy
Silnik Loncin LC1P92F to duży, mocny motor napędowy przeznaczony do pracy w traktorkach ogrodowych, pracujących na większych powierzchniach. Posiada 1 cylinder, a jego pojemność skokowa wynosi 452 ccm. Oferuje Ci moc maksymalną 16 KM przy 3600 obr. /min oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 22 Nm dostępny już przy 2400 obr./min.
Pompa oleju i filtr olejowy zapewniają właściwe smarowanie i wspomagają podczas pracy ciągłej chłodzenie silnika powietrzem. Żeliwne tuleje cylindrów oraz łożyskowany wał korbowy znacząco wydłużają żywotność silnik. Filtr powietrza składa się z części wstępnej oraz zasadniczej dzięki czemu skuteczniej wychwytuje nieczystości zasysane do wnętrza silnika.
Serdecznie zapraszamy do zakupu:)
ID: 897066485
Skontaktuj się
xxx xxx xxx