Prywatne
Model: 9-3
Poj. silnika: 1 985 cm³
Rok produkcji: 2001
Moc silnika: 205 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 217 000 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Wystawiam na sprzedaż mojego Saaba 93, 2.0 turbo, wersja Aero.
Egzemplarz ma pakiet Viggen i zrobiony soft na Stage 1, który powinien dawać ok. 250 koni.
Przebieg to 217 000 km.
Saabem zrobiłem łącznie ok. 20 tys. km.
Samochód ma bardzo bogate wyposażenie, włącznie z podgrzewaną tylną kanapą i przednimi fotelami z pamięcią.
Dołożyłem mu kilka elementów, które też mogą się przydać jak podłokietnik (na bazie Volvo 960), samościemniające lusterko wsteczne z Saaba 95 i radio na Androidzie z kamerą cofania. Wymieniłem też głośniki.
Starałem się też usprawnić mechanikę, czyli jest serwo z 95 oraz ograniczone luzy na przekładni kierowniczej.
Samochód szykowałem dla siebie. Zamiar był szczytny, czyli zrobić z tego Saaba youngtimer`a. Wyszło połowicznie i o tym poniżej. Teraz z racji braku czasu i możliwości prawidłowego zaopiekowania się nim wolę oddać w dobre ręce.
Teraz kilka słów na temat historii samochodu.
Samochód posiadam od 2020 roku i kupiłem go z uszkodzoną automatyczną skrzynią biegów. Zrobiłem przekładkę na manuala. Zegary też zostały przełożone i generalnie transplantacja przebiegła pomyślnie.
Poza przekładką zleciłem konserwację podwozia i ogarnąłem typową bolączkę tego modelu, czyli tylne nadkola. Było też trochę elementów gdzie poprawiono lakier. Niestety teraz już by wypadało co nieco znów poprawić, ale to już na oględzinach na żywo.
Skrzynia manualna okazała się w nienajlepszym stanie, więc przeszła regenerację w 2021 roku.
Teraz o tym co jest nadal do zrobienia, czego z racji braku czasu na miejscu nie dałem rady zrobić:
- silnik (pomimo zapewnień poprzedniego właściciela :/ ) nie miał zrobionego remontu. Mechanik przy ostatnim serwisie stwierdził, że łańcuch niebawem zacznie dzwonić,
- lewarek biegów po rozgrzaniu ciężko chodzi
- błąd poduszki z gatunku magicznych. Wyskakuje na desce, ale na komputerze już nie. Mogę co najwyżej podejrzewać taśmę kierownicy, bo guziki głośności radia czasem reagują, a czasem nie (choć głowy nie dam, że to to, bo radio aftermarket)
- podsufitka już zaczyna obwisać
- opony raczej do wymiany. Bieżnik jeszcze jest, ale rocznik 2017
- jakiś plastik podskakuje na podszybiu
- szyba przednia czasem nieco trzeszczy
Z racji tego że nie jestem zawsze dostępny na miejscu będę musiał prosić o pomoc ojca lub kolegę na oględziny, więc proszę o wyrozumiałość :)
Na koniec dodam, że mam trochę części zapasowych i gadżetów dla kupującego
Egzemplarz ma pakiet Viggen i zrobiony soft na Stage 1, który powinien dawać ok. 250 koni.
Przebieg to 217 000 km.
Saabem zrobiłem łącznie ok. 20 tys. km.
Samochód ma bardzo bogate wyposażenie, włącznie z podgrzewaną tylną kanapą i przednimi fotelami z pamięcią.
Dołożyłem mu kilka elementów, które też mogą się przydać jak podłokietnik (na bazie Volvo 960), samościemniające lusterko wsteczne z Saaba 95 i radio na Androidzie z kamerą cofania. Wymieniłem też głośniki.
Starałem się też usprawnić mechanikę, czyli jest serwo z 95 oraz ograniczone luzy na przekładni kierowniczej.
Samochód szykowałem dla siebie. Zamiar był szczytny, czyli zrobić z tego Saaba youngtimer`a. Wyszło połowicznie i o tym poniżej. Teraz z racji braku czasu i możliwości prawidłowego zaopiekowania się nim wolę oddać w dobre ręce.
Teraz kilka słów na temat historii samochodu.
Samochód posiadam od 2020 roku i kupiłem go z uszkodzoną automatyczną skrzynią biegów. Zrobiłem przekładkę na manuala. Zegary też zostały przełożone i generalnie transplantacja przebiegła pomyślnie.
Poza przekładką zleciłem konserwację podwozia i ogarnąłem typową bolączkę tego modelu, czyli tylne nadkola. Było też trochę elementów gdzie poprawiono lakier. Niestety teraz już by wypadało co nieco znów poprawić, ale to już na oględzinach na żywo.
Skrzynia manualna okazała się w nienajlepszym stanie, więc przeszła regenerację w 2021 roku.
Teraz o tym co jest nadal do zrobienia, czego z racji braku czasu na miejscu nie dałem rady zrobić:
- silnik (pomimo zapewnień poprzedniego właściciela :/ ) nie miał zrobionego remontu. Mechanik przy ostatnim serwisie stwierdził, że łańcuch niebawem zacznie dzwonić,
- lewarek biegów po rozgrzaniu ciężko chodzi
- błąd poduszki z gatunku magicznych. Wyskakuje na desce, ale na komputerze już nie. Mogę co najwyżej podejrzewać taśmę kierownicy, bo guziki głośności radia czasem reagują, a czasem nie (choć głowy nie dam, że to to, bo radio aftermarket)
- podsufitka już zaczyna obwisać
- opony raczej do wymiany. Bieżnik jeszcze jest, ale rocznik 2017
- jakiś plastik podskakuje na podszybiu
- szyba przednia czasem nieco trzeszczy
Z racji tego że nie jestem zawsze dostępny na miejscu będę musiał prosić o pomoc ojca lub kolegę na oględziny, więc proszę o wyrozumiałość :)
Na koniec dodam, że mam trochę części zapasowych i gadżetów dla kupującego
ID: 916032652
xxx xxx xxx
Dodane 04 czerwca 2024
Saab 93 2001 Aero 2.0 turbo pakiet Viggen
7 500 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja