Prywatne
Stan: Nowe
Marka: Inna
Kolor: Niebieski
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Obecnie cena mega wypżedażowa z 54000zł
Wilier 0 SLR, pierwszy superlekki rower wyścigowy z hamulcami tarczowymi i całkowicie zintegrowanymi przewodami w ramie.
Pod pozorną prostotą estetyczną kryją się najbardziej złożone koncepcje lekkości i integracji, wszystkie cechy, których najbardziej wymagający kolarze szukają w najbardziej zaawansowanych technologicznie rowerach wyścigowych: ultra-lekkość, stabilność i kontrola przy wysokich prędkościach, wydajność hamowania, napęd elektroniczny, efektywność aerodynamiczna i całkowita integracja kabli.
Wszystko to skondensowane w niezwykłym stylu Wilier.
ULTRA LEKKOŚĆ Cechą charakterystyczną Wiliera 0 SLR jest lekkość ramy: z 780 gramami dla rozmiaru M w matowej czarnej wersji kolorystycznej, Wilier 0 SLR znajduje się na szczycie gamy superlekko wykończonych ram Wilier Triestina. Faktycznie, z najlepszym osprzętem, kompletny rower zatrzymuje wskazówkę wagi na poziomie 6,5 KG.
CAŁKOWITA INTEGRACJA Wśród trendów najbardziej cenionych przez ogół społeczeństwa jest poszukiwanie maksymalnej estetycznej czystości. Już w 2016 roku z Cento10AIR zaczęliśmy podążać tą drogą (jako jedni z pierwszych producentów na świecie), wprowadzając przewody hamulcowe i sterownicze do wnętrza monokokowej ramy zintegrowanej z ramą. Wilier 0 SLR jeszcze bardziej wzmacnia tę cechę, ponieważ całkowita integracja jest skojarzona z rekordową wagą ramy, widelca i kierownicy. Różne elementy umożliwiające integrację zostały ponownie zaprojektowane i udoskonalone: zintegrowana kierownica 0, kompozytowe dystanse kierownicy oraz sekcja rury sterowej ramy.
SZTYWNOŚĆ DO WAGI W ramach z włókna węglowego, wysokie wartości STW (skrót od Sztywność do Wagi, czyli stosunek wartości sztywności do wagi ramy) są synonimem wydajności; zazwyczaj, aby mieć sztywną ramę, dodaje się materiał, zwiększając tym samym jej wagę. Z kolei, jeśli celem jest obniżenie wagi, ryzykuje się kompromitowanie sztywności i w konsekwencji bezpieczeństwa prowadzenia i jazdy. Na Wilierze 0 SLR, dzięki zastosowanej mieszance węglowej, specjalnemu ułożeniu włókien i technologii konstrukcyjnej udało się osiągnąć absolutny poziom lekkości i sztywności, poprawiając o 24% wartość STW w porównaniu do wcześniejszych modeli Zero.7 i Zero.6
DYSTANSE EASY-FIT Dystanse pośredniczące między rurą sterową ramy a kierownicą wykonane są z materiału kompozytowego o wysokiej sztywności, z specjalną wnęką dedykowaną do prowadzenia kabli. Składają się z dwóch części, dzięki czemu można je szybko montować i demontować, nie ingerując w przewody biegnące między kierownicą a ramą.
ZACISKI Te zatrzaski umożliwiają szybkie zdjęcie koła z ramy bez konieczności całkowitego usunięcia osi z piasty koła. Rozwiązanie to znacznie skraca czas wymiany koła. W wyścigach zmiana koła oszczędza średnio 7 sekund w porównaniu z tradycyjnymi śrubami. Wybór osi Speed Release został dokonany również w celu oszczędności wagi (tylko 85 gramów za parę) i ochrony integralności ramy.
ASYMETRIA JAKO ROZWIĄZANIE Przeniesienie mocy na tylnie koło nie powinno ulegać dyspersji, która powoduje utratę efektywności pedałowania. Aby sprostać temu potrzeb, widelec tylnego ramienia został zaprojektowany asymetrycznie, z lewym ramieniem łańcuchowym nieco bardziej pochyloną ku górze niż prawym. To działanie unika bocznego poślizgu spowodowanego siłą wywieraną przez kolarza na łańcuch, tworząc asymetryczne rozwiązanie.
SZTYCA Dla Wiliera 0 SLR wykonano nowy sztycę z włókna węglowego o własnym projekcie Wilier Triestina. Smukła w kształcie, przypomina profile uciętych ogonów aerodynamicznych modeli Cento10PRO i Cento10NDR.
RAMA Z WIDELCEM
Rama: RAMA CARBON 0 SLR DISC XL ASTANA 2023
Widelec: WIDELEC 0 SLR DISC ASTANA 2023
KOŁA
Obręcz: WILIER TRIESTINA SLR38KC CARBON DISC
Opona: VITTORIA CORSA 700X28
NAPĘD
Manetka: SRAM RED ETAP AXS HRD SHIFT
Przerzutka przednia: SRAM RED ETAP AXS FD-RED-E-D1
Przerzutka tylna: SRAM RED ETAP AXS RD-RED-E-D1
Korba: SRAM RED FC-RED-D1 46-33T
Kaseta:SRAM RED CS-XG-1290-D1 10-28T
Łańcuch: SRAM RED CN-RED-D1 FLAT TOP
KOMPONENTY
Siodełko: PROLOGO DIMENSION 143
Sztyca: ZERO SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 MM / 0 MM SEATBACK
Kierownica: ZERO BAR INTEGRATED CARBON
WAGA
Waga:6,950 KG
Wilier 0 SLR, pierwszy superlekki rower wyścigowy z hamulcami tarczowymi i całkowicie zintegrowanymi przewodami w ramie.
Pod pozorną prostotą estetyczną kryją się najbardziej złożone koncepcje lekkości i integracji, wszystkie cechy, których najbardziej wymagający kolarze szukają w najbardziej zaawansowanych technologicznie rowerach wyścigowych: ultra-lekkość, stabilność i kontrola przy wysokich prędkościach, wydajność hamowania, napęd elektroniczny, efektywność aerodynamiczna i całkowita integracja kabli.
Wszystko to skondensowane w niezwykłym stylu Wilier.
ULTRA LEKKOŚĆ Cechą charakterystyczną Wiliera 0 SLR jest lekkość ramy: z 780 gramami dla rozmiaru M w matowej czarnej wersji kolorystycznej, Wilier 0 SLR znajduje się na szczycie gamy superlekko wykończonych ram Wilier Triestina. Faktycznie, z najlepszym osprzętem, kompletny rower zatrzymuje wskazówkę wagi na poziomie 6,5 KG.
CAŁKOWITA INTEGRACJA Wśród trendów najbardziej cenionych przez ogół społeczeństwa jest poszukiwanie maksymalnej estetycznej czystości. Już w 2016 roku z Cento10AIR zaczęliśmy podążać tą drogą (jako jedni z pierwszych producentów na świecie), wprowadzając przewody hamulcowe i sterownicze do wnętrza monokokowej ramy zintegrowanej z ramą. Wilier 0 SLR jeszcze bardziej wzmacnia tę cechę, ponieważ całkowita integracja jest skojarzona z rekordową wagą ramy, widelca i kierownicy. Różne elementy umożliwiające integrację zostały ponownie zaprojektowane i udoskonalone: zintegrowana kierownica 0, kompozytowe dystanse kierownicy oraz sekcja rury sterowej ramy.
SZTYWNOŚĆ DO WAGI W ramach z włókna węglowego, wysokie wartości STW (skrót od Sztywność do Wagi, czyli stosunek wartości sztywności do wagi ramy) są synonimem wydajności; zazwyczaj, aby mieć sztywną ramę, dodaje się materiał, zwiększając tym samym jej wagę. Z kolei, jeśli celem jest obniżenie wagi, ryzykuje się kompromitowanie sztywności i w konsekwencji bezpieczeństwa prowadzenia i jazdy. Na Wilierze 0 SLR, dzięki zastosowanej mieszance węglowej, specjalnemu ułożeniu włókien i technologii konstrukcyjnej udało się osiągnąć absolutny poziom lekkości i sztywności, poprawiając o 24% wartość STW w porównaniu do wcześniejszych modeli Zero.7 i Zero.6
DYSTANSE EASY-FIT Dystanse pośredniczące między rurą sterową ramy a kierownicą wykonane są z materiału kompozytowego o wysokiej sztywności, z specjalną wnęką dedykowaną do prowadzenia kabli. Składają się z dwóch części, dzięki czemu można je szybko montować i demontować, nie ingerując w przewody biegnące między kierownicą a ramą.
ZACISKI Te zatrzaski umożliwiają szybkie zdjęcie koła z ramy bez konieczności całkowitego usunięcia osi z piasty koła. Rozwiązanie to znacznie skraca czas wymiany koła. W wyścigach zmiana koła oszczędza średnio 7 sekund w porównaniu z tradycyjnymi śrubami. Wybór osi Speed Release został dokonany również w celu oszczędności wagi (tylko 85 gramów za parę) i ochrony integralności ramy.
ASYMETRIA JAKO ROZWIĄZANIE Przeniesienie mocy na tylnie koło nie powinno ulegać dyspersji, która powoduje utratę efektywności pedałowania. Aby sprostać temu potrzeb, widelec tylnego ramienia został zaprojektowany asymetrycznie, z lewym ramieniem łańcuchowym nieco bardziej pochyloną ku górze niż prawym. To działanie unika bocznego poślizgu spowodowanego siłą wywieraną przez kolarza na łańcuch, tworząc asymetryczne rozwiązanie.
SZTYCA Dla Wiliera 0 SLR wykonano nowy sztycę z włókna węglowego o własnym projekcie Wilier Triestina. Smukła w kształcie, przypomina profile uciętych ogonów aerodynamicznych modeli Cento10PRO i Cento10NDR.
RAMA Z WIDELCEM
Rama: RAMA CARBON 0 SLR DISC XL ASTANA 2023
Widelec: WIDELEC 0 SLR DISC ASTANA 2023
KOŁA
Obręcz: WILIER TRIESTINA SLR38KC CARBON DISC
Opona: VITTORIA CORSA 700X28
NAPĘD
Manetka: SRAM RED ETAP AXS HRD SHIFT
Przerzutka przednia: SRAM RED ETAP AXS FD-RED-E-D1
Przerzutka tylna: SRAM RED ETAP AXS RD-RED-E-D1
Korba: SRAM RED FC-RED-D1 46-33T
Kaseta:SRAM RED CS-XG-1290-D1 10-28T
Łańcuch: SRAM RED CN-RED-D1 FLAT TOP
KOMPONENTY
Siodełko: PROLOGO DIMENSION 143
Sztyca: ZERO SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 MM / 0 MM SEATBACK
Kierownica: ZERO BAR INTEGRATED CARBON
WAGA
Waga:6,950 KG
ID: 915243605
xxx xxx xxx