Prywatne
Stan: Nowe
Marka: Trek
Kolor: Czarny
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe mechaniczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Opis
Cześć,
mam na sprzedaż rower używany kilka razy od zakupu, przejechał łącznie zaledwie 200 km.
Czysty i pachnie nowością.
Sprzedaję, gdyż nie trafiłem z rozmiarem.
Zapraszam do oglądania!
Poniżej specyfikacja:
Rama: Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, zgodna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, 142 x 12 mm
Widelec: Domane AL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa ze stopu aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
liczba biegów: 16
Przerzutka przód: Shimano Claris R2000, obejma 31,8 mm
Przerzutka tył: Shimano Claris R2000, długi wózek, maks. zębatka 34T
Hamulec przód: Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount, tarcza 160 mm
Hamulec tył: Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount, tarcza 160 mm
Dźwignie hamulca: Shimano Claris R2000
Manetki: SHIMANO CLARIS R2000
Korby: Shimano RS200, 50/34
Suport: Shimano UN30, 68 mm, gwintowany, uszczelniane łożyska, oś 110 mm
Łańcuch: Shimano Sora HG71, 8-rzędowy
Kaseta / Wolnobieg : Shimano HG31, 11-32, 8-rzędowa
Piasta przód: Formula RX-512 ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, oś przelotowa 100 x 12 mm
Piasta tył: Formula RX-142, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Opony: Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32c
Obręcze: Bontrager Affinity Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Kierownica: Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm
Wspornik kierownicy: Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni
Wspornik siodła: Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm
Stery: Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
mam na sprzedaż rower używany kilka razy od zakupu, przejechał łącznie zaledwie 200 km.
Czysty i pachnie nowością.
Sprzedaję, gdyż nie trafiłem z rozmiarem.
Zapraszam do oglądania!
Poniżej specyfikacja:
Rama: Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, zgodna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, 142 x 12 mm
Widelec: Domane AL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa ze stopu aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
liczba biegów: 16
Przerzutka przód: Shimano Claris R2000, obejma 31,8 mm
Przerzutka tył: Shimano Claris R2000, długi wózek, maks. zębatka 34T
Hamulec przód: Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount, tarcza 160 mm
Hamulec tył: Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount, tarcza 160 mm
Dźwignie hamulca: Shimano Claris R2000
Manetki: SHIMANO CLARIS R2000
Korby: Shimano RS200, 50/34
Suport: Shimano UN30, 68 mm, gwintowany, uszczelniane łożyska, oś 110 mm
Łańcuch: Shimano Sora HG71, 8-rzędowy
Kaseta / Wolnobieg : Shimano HG31, 11-32, 8-rzędowa
Piasta przód: Formula RX-512 ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, oś przelotowa 100 x 12 mm
Piasta tył: Formula RX-142, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Opony: Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32c
Obręcze: Bontrager Affinity Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Kierownica: Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm
Wspornik kierownicy: Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni
Wspornik siodła: Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm
Stery: Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
ID: 844977467
xxx xxx xxx
Dodane 06 maja 2024
Rower szosowy TREK Domane AL 2 DISC rozmiar 58 STAN IDEALNY
4 250 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja