Prywatne
Stan: Używane
Marka: Inna
Kolor: Szary
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe mechaniczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Opis
Dzień dobry,
sprzedam jeden ze swoich ulubionych rowerów. Ze swoich rowerów najbardziej go lubię za to, jak niewiarygodnie jest wygodny. Ma świetną, luźną geometrię oraz karbonowy widelec i obecnie karbonową sztycę (karbon pracuje i tłumi wstrząsy).
Możliwość zakupu w dwóch różnych opcjach.
Cena 2699 obejmuje jeden komplet kół:
1) Koła oryginalne na oponach 700x25 Continental Gatorskin
Cena 3699 obejmuje opcję z dwoma kompletami kół:
1) Koła oryginalne na oponach 700x25 Continental Gatorskin - szybkie i nie do zdarcia - niektórzy jeżdżą na nich nawet na trenażerach...
2) Kół Mavic Allroad Disc UST (pod mleko i tarcze) zawierające:
- drugą kasetę pod ten rower
- 2 x drugie tarcze pod ten rower
- 2 x NOWE opony Vittoria Terreno Dry 700x38C TLR (wersja droższa, Tubeless Ready - pod mleko/uszczelniacz)
- 2 x dętki 700x29-45C
{Taki nowy zestaw to ~1200 w promocji koła + 2 x 170 zł opony + 100 zł kaseta = 1640 zł}
Zamiast mieć dwa rowery można mieć jeden. Zmiana kół, która trwa minutę, zmienia totalnie ten rower.
Osprzęt jest w większości Shimano Sora, hamulce tarczowe mechaniczne (linki), co daje akceptowalną siłę hamowania przy niskich kosztach i prostej eksploatacji i naprawach (również na wyjeździe).
Napęd jest 3x9 - w pełni świadomie go akceptuję, bo ma olbrzymi zakres przełożeń - uniwersalność - pozwala jeździć szybko szosowo, jak i z ciężkimi sakwami pod górę bez "piłowania".
Mała zębatka jest demontowalna, więc jak komuś przeszkadza aspekt wizualny (bo nie jest w modzie), to może sobie zdemontować i ograniczyć działanie manetki do dwóch biegów. Wtedy mamy napęd 2x9. W takim przypadku dzięki zmienionej przerzutce (jak poniżej) możemy wrzucić kasetę o większej rozpiętości, dzięki czemu uzyskamy efekt przebijający obecne napędy 1x11 i 1x12.
Rower ma wymienione "słabe ogniwa" i wykonane poniższe rzeczy:
- kierownicę wymieniłem na ergonomiczną gravelową (ergonomiczny chwyt górny, płytszy chwyt dolny i delikatna flara) PRO PLT Discover 12st 400mm [wartośc nowej ~280 zł] - oryginalna kierownica to był kloc o wadze 500 g...
- zmieniłem przerzutkę tył z Sory na Alivio (przerzutka MTB lepiej napina łańcuch w terenie i pozwala na obsługę większych kaset)
- wymieniłem suport (stary pękł na prostej drodze)
- sztyca zmieniona na karbonową (komfort i waga)
- siodełko zmienione na najwygodniejsze jakie znam WTB Rocket
- zamocowałem 4 koszyki na 4 bidony (robiłem 250 km bez stawania w sklepach itp, czasem w jednym bidonie miałem rodzynki)
- w tamtym roku zmienione linki i klocki na półmetaliczne
- całkowicie nowa owijka (ma za sobą kilka jazd)
Cena roweru uwzględnia widoczne na zdjęciu pedały Shimano PD-A530, które ponownie dają nam niezwykła uniwersalność, bo z jednej strony mamy zatrzask SPD, a z drugiej równą platformę pod normalne buty.
Akcesoria widoczne na zdjęciach (mocowania i torebki) nie są przedmiotem sprzedaży.
sprzedam jeden ze swoich ulubionych rowerów. Ze swoich rowerów najbardziej go lubię za to, jak niewiarygodnie jest wygodny. Ma świetną, luźną geometrię oraz karbonowy widelec i obecnie karbonową sztycę (karbon pracuje i tłumi wstrząsy).
Możliwość zakupu w dwóch różnych opcjach.
Cena 2699 obejmuje jeden komplet kół:
1) Koła oryginalne na oponach 700x25 Continental Gatorskin
Cena 3699 obejmuje opcję z dwoma kompletami kół:
1) Koła oryginalne na oponach 700x25 Continental Gatorskin - szybkie i nie do zdarcia - niektórzy jeżdżą na nich nawet na trenażerach...
2) Kół Mavic Allroad Disc UST (pod mleko i tarcze) zawierające:
- drugą kasetę pod ten rower
- 2 x drugie tarcze pod ten rower
- 2 x NOWE opony Vittoria Terreno Dry 700x38C TLR (wersja droższa, Tubeless Ready - pod mleko/uszczelniacz)
- 2 x dętki 700x29-45C
{Taki nowy zestaw to ~1200 w promocji koła + 2 x 170 zł opony + 100 zł kaseta = 1640 zł}
Zamiast mieć dwa rowery można mieć jeden. Zmiana kół, która trwa minutę, zmienia totalnie ten rower.
Osprzęt jest w większości Shimano Sora, hamulce tarczowe mechaniczne (linki), co daje akceptowalną siłę hamowania przy niskich kosztach i prostej eksploatacji i naprawach (również na wyjeździe).
Napęd jest 3x9 - w pełni świadomie go akceptuję, bo ma olbrzymi zakres przełożeń - uniwersalność - pozwala jeździć szybko szosowo, jak i z ciężkimi sakwami pod górę bez "piłowania".
Mała zębatka jest demontowalna, więc jak komuś przeszkadza aspekt wizualny (bo nie jest w modzie), to może sobie zdemontować i ograniczyć działanie manetki do dwóch biegów. Wtedy mamy napęd 2x9. W takim przypadku dzięki zmienionej przerzutce (jak poniżej) możemy wrzucić kasetę o większej rozpiętości, dzięki czemu uzyskamy efekt przebijający obecne napędy 1x11 i 1x12.
Rower ma wymienione "słabe ogniwa" i wykonane poniższe rzeczy:
- kierownicę wymieniłem na ergonomiczną gravelową (ergonomiczny chwyt górny, płytszy chwyt dolny i delikatna flara) PRO PLT Discover 12st 400mm [wartośc nowej ~280 zł] - oryginalna kierownica to był kloc o wadze 500 g...
- zmieniłem przerzutkę tył z Sory na Alivio (przerzutka MTB lepiej napina łańcuch w terenie i pozwala na obsługę większych kaset)
- wymieniłem suport (stary pękł na prostej drodze)
- sztyca zmieniona na karbonową (komfort i waga)
- siodełko zmienione na najwygodniejsze jakie znam WTB Rocket
- zamocowałem 4 koszyki na 4 bidony (robiłem 250 km bez stawania w sklepach itp, czasem w jednym bidonie miałem rodzynki)
- w tamtym roku zmienione linki i klocki na półmetaliczne
- całkowicie nowa owijka (ma za sobą kilka jazd)
Cena roweru uwzględnia widoczne na zdjęciu pedały Shimano PD-A530, które ponownie dają nam niezwykła uniwersalność, bo z jednej strony mamy zatrzask SPD, a z drugiej równą platformę pod normalne buty.
Akcesoria widoczne na zdjęciach (mocowania i torebki) nie są przedmiotem sprzedaży.
ID: 900900687
xxx xxx xxx
Dodane 14 maja 2024
Rower szosa / gravel Marin Lombard 175-185 cm (OPCJA 2 komplety kół)
2 699 zł
do negocjacji
Lokalizacja