Firmowe
Stan: Używane
Marka: Trek
Kolor: Niebieski
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar koła: 29"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Fuel EXe 9.5 2023 to podstawowy model najnowszego górskiego e-bike’a od Treka. To trailowa maszyna ze wspomaganiem, którą zaprojektowano pod kątem jak najbardziej naturalnych wrażeń z jazdy rowerem górskim z silnikiem elektrycznym.
Specyfikacja:
Rama: Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
Damper: RockShox Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm
Widelec: RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku
Silnik/bateria: TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
Mechanizm korbowy: E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości
Manetki: Shimano Deore M6100, 12-biegowa
Przerzutka tylna: Shimano Deore M6100, długi wózek
Łańcuch: Shimano Deore M6100
Kaseta: SunRace CSMZ800 11-51, 12 speed
Opony: Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Wspornik kierownicy: Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Kierownica: Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty: Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
Wspornik siodła: S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości / M TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości/ L, XL wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
Siodło: Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
Waga roweru: M - 19.93 kg / 43.94 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Stan idealny jak nowy minimalny przebieg
Fv23
Specyfikacja:
Rama: Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
Damper: RockShox Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm
Widelec: RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku
Silnik/bateria: TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
Mechanizm korbowy: E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości
Manetki: Shimano Deore M6100, 12-biegowa
Przerzutka tylna: Shimano Deore M6100, długi wózek
Łańcuch: Shimano Deore M6100
Kaseta: SunRace CSMZ800 11-51, 12 speed
Opony: Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Wspornik kierownicy: Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Kierownica: Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty: Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
Wspornik siodła: S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości / M TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości/ L, XL wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
Siodło: Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
Waga roweru: M - 19.93 kg / 43.94 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Stan idealny jak nowy minimalny przebieg
Fv23
ID: 803616347
xxx xxx xxx
Dodane 08 maja 2024
Rower elektryczny Trek Fuel EXe 9.5 L Hex Blue testowy
22 900 zł
Użytkownik
Lokalizacja