Prywatne
Rok wydania: 2010
Stan: Używane
Opis
Public relations od A do Z. Tom 2 Wprowadzenie programów PR. - opis produktu:
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczna - poznawczych z oczekiwaniem praktyków , którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność PR w otoczeniu organizacji : fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz fazie planowania działalności.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczna - poznawczych z oczekiwaniem praktyków , którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność PR w otoczeniu organizacji : fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz fazie planowania działalności.
ID: 653516144
xxx xxx xxx
Dodane 12 maja 2024
Public relations od A do Z. Tom 2 Krystyna Wójcik
Tylko przedmiot
22 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja