Prywatne
Model: 80
Poj. silnika: 2 000 cm³
Rok produkcji: 1994
Moc silnika: 115 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 106 000 km
Kolor: Biały
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Witam zainteresowanych,
Proponuję kupno klasyka generacji B4, którego nikomu nie chciało się ratować. W zamian odwdzięczył się kompletnością i nieprzeciętnym stanem zachowania.
To bardzo dobra propozycja na początek przygody z klasykami.
By nie wstydzić się czegoś przed nabywcą zafundowałem mu drogi i kompleksowy serwis.
Wszystko można obejrzeć.
Nie jestem ekspertem, więc ograniczę się do opinii warsztatu obsługującego auto:
- Silnik o kodzie ABK, 8 zaworowy, z klasycznym wielopunktowym wtryskiem (nadaje się do LPG jeśli to dla kogoś ważne),
- Trzyma fabryczną kompresję i ciśnienie oleju więc pracuje jak przewidział producent,
- Zawieszenie po niezbędnych wymianach,
- Inne podzespoły auta w stanie niemal fabrycznym, kierownica jak papier ścierny.
Ciekawostka:
Skrzynia biegów o przedłużonych przełożeniach.
Przy 80 km/h jest 1600 obr, przy 100km/h jest 2000 obr.
O ogólnej trwałości auta można napisać referat, zatem auto:
- eksploatacyjnie przewidywalne (wręcz nudne),
- kosztowo życzliwe,
- serwisowo przyjazne,
- broni się mechaniką, blacharką i podwoziem.
Czego więcej chcieć?
Posiada rzadko spotykaną wydajną klimatyzację, która również pracuje bez uwag.
Nabywca może więc oczekiwać kolejnych lat nudnej eksploatacji.
Wiem, że są tańsze auta ale są też droższe. To oferta czysto prywatna dla pasjonatów solidności i trwałości.
Pozdrawiam!
Proponuję kupno klasyka generacji B4, którego nikomu nie chciało się ratować. W zamian odwdzięczył się kompletnością i nieprzeciętnym stanem zachowania.
To bardzo dobra propozycja na początek przygody z klasykami.
By nie wstydzić się czegoś przed nabywcą zafundowałem mu drogi i kompleksowy serwis.
Wszystko można obejrzeć.
Nie jestem ekspertem, więc ograniczę się do opinii warsztatu obsługującego auto:
- Silnik o kodzie ABK, 8 zaworowy, z klasycznym wielopunktowym wtryskiem (nadaje się do LPG jeśli to dla kogoś ważne),
- Trzyma fabryczną kompresję i ciśnienie oleju więc pracuje jak przewidział producent,
- Zawieszenie po niezbędnych wymianach,
- Inne podzespoły auta w stanie niemal fabrycznym, kierownica jak papier ścierny.
Ciekawostka:
Skrzynia biegów o przedłużonych przełożeniach.
Przy 80 km/h jest 1600 obr, przy 100km/h jest 2000 obr.
O ogólnej trwałości auta można napisać referat, zatem auto:
- eksploatacyjnie przewidywalne (wręcz nudne),
- kosztowo życzliwe,
- serwisowo przyjazne,
- broni się mechaniką, blacharką i podwoziem.
Czego więcej chcieć?
Posiada rzadko spotykaną wydajną klimatyzację, która również pracuje bez uwag.
Nabywca może więc oczekiwać kolejnych lat nudnej eksploatacji.
Wiem, że są tańsze auta ale są też droższe. To oferta czysto prywatna dla pasjonatów solidności i trwałości.
Pozdrawiam!
ID: 915402033
xxx xxx xxx
Dodane 30 kwietnia 2024
Przyzwoite Audi 80.
18 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja