Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Mazowieckie
  6. Książki naukowe - Warszawa
  7. Książki naukowe - Śródmieście
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2009

  • Stan: Używane

Opis

UNIKAT!

Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!

PIERWSZE wydanie, książka z 2009 roku.

Zakładka do książki w prezencie.

Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania.

To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.

Rafał Habielski, dr hab. nauk humanistycznych, prasoznawca, historyk Instytutu Badań Literackich PAN, profesor w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się dziejami mediów oraz historią polskich emigracji politycznych.

"Książkę tę przeczytać powinni wszyscy, którzy interesują się najnowsza historią Polski i ci, którzy zdają sobie sprawę z politycznego znaczenia mediów. W Historii politycznej mediów w Polsce w XX wieku autor omawia związki zachodzące między światem władzy a prasą, radiem i telewizją. Opisuje rodzaje polityk medialnych prowadzonych w przeszłości oraz narzędzia, jakimi posługiwali się dysponenci mediów. Wspomina o efektach tych praktyk, przywołuje tytuły gazet i czasopism mających wpływ na życie publiczne, a także postaci redaktorów oraz publicystów słowem i piórem walczących o swoje racje." - prof. dr hab. Andrzej Friszke, Instytut Studiów Politycznych PAN

Książka nieczytana. Posiada nieduże ślady przekładania na okładce (małe zbicie w okolicach górnego narożnika, drobne zagięcia, małe ryski powodujące zmatowienie).

Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
ISBN: 978*******07-50-7
Format: 16,5 x 23,5 cm
Ilość stron: 410
Okładka: miękka

Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 883028029

Skontaktuj się

KUP-I-CZYTAJ

Na OLX od grudzień 2023

Ostatnio online wczoraj o 18:22

xxx xxx xxx

Dodane 06 maja 2024

POLITYCZNA HISTORIA mediów w Polsce w XX wieku, Habielski, UNIKAT!

Tylko przedmiot

149,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon