Prywatne
Model: Insignia
Poj. silnika: 1 956 cm³
Rok produkcji: 2010
Moc silnika: 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 262 000 km
Kolor: Biały
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Inny
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Wtam, ogłoszenie sprzedaży dotyczy auta marki Opel Insignia C rocznik 2010 oraz silnik diesla 2.0 CDTI EcoFlex A20DTH i mocy 160 koni.
Auto jest bardzo bogato wyposażone:
- biksenony skrętne z doświetlaniem zakrętów sterowanym ruchami kierownicy
- spryskiwacze ksenonów
- światła do jazdy dziennej
- doświetlanie zakrętów za pomocą halogenów
- elektrycznie składane (również z pilota), regulowane oraz podgrzewane lusterka
- centralny zamek sterowany z pilota
- podgrzewane fotele przednie
- czujnik deszczu
- czujnik zmierzchu
- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
- poduszki powietrzne boczne przednie
- czarna, skórzana tapicerka
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- elektryczne szyby (otwierane i zamykane również z pilota)
- wielofunkcyjna kierownica
- przyciemniane tylne szyby
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, tył podzielony na 2 strefy regulowane manualnie
- rozbudowany komputer pokładowy
- panoramiczny, otwierany dach z roletą
- fabryczne radio z nawigacją DVD 800 Navi
- 6 biegowa skrzynia
- przednie i tylne czujniki parkowania
- kontrola trakcji
- system stabilizacji toru jazdy
- ABS
- tempomat
- demontowana roleta bagażnika
- wielofunkcyjny podłokietnik z przodu i na tylnej kanapie
- hak
- oryginalne 18 calowe alufelgi na całorocznych oponach marki Tracmax All Season Trac Saver X-Privilo w rozmiarze 245/45/18 z 39 tygodnia 2020 roku założone zaraz po zakupie auta
Dzięki temu, że auto było na bieżąco serwisowane przez 3,5 roku odwdzięczyło się bezawaryjnością i dotarciem do celu w każdych warunkach. Bogate wyposażenie przekłada się na duży komfort i frajdę w przemieszczaniu się nią zarówno zimą jak i latem We wnętrzu nie było palone. Diesel bez problemu odpala nawet w największe mrozy, jest dynamiczny, a zarazem oszczędny (EcoFlex): powtarzalne spalanie na poziomie 5,5-6,5 litrów w cyklu mieszanym. Auto zakupione w grudniu 2020 roku przy przebiegu 223541, a od 2021 roku jest zarejestrowane w Polsce i od tamtej pory jestem jego pierwszym właścicielem w kraju (trzecim od wyjścia z fabryki), jest w bardzo dobrym stanie blacharskim, a wszystkie elementy nadwozia i podwozia auta są zdrowe.
Auto kilka tygodni temu bezproblemowo przeszło przegląd techniczny.
Na prośbę potencjalnego nabywcy udostępniam nr Vin auta.
Serwis po zakupie:
Auto zaraz po zakupie miało wymienione kompletne sprzęgło z dwumasą, kolektor dolotowy (uciekał płyn chłodniczy), założone wspomniane wcześniej nowe opony, wymieniony kompletny rozrząd (pasek, rolka, napinacz, pompa wody) i zrobiony kompletny serwis olejowy (olej, filtry: kabinowy, oleju, powietrza, paliwa).
Serwis bieżący, ostatnie wymiany:
- 22 marca 2023 olej 5w30, filtr oleju i filtr powietrza przy przebiegu 253988
- 19 maja 2023 nowy akumulator i 2 tylne czujniki parkowania, kompletna diagnostyka komputerowa, która pokazała m.in. pełną sprawność filtra DPF oraz zerowe korekcje wtryskiwaczy
- sierpień 2023 – filtr kabinowy, odgrzybianie i uzupełnianie klimatyzacji
- maj 2024 - diagnostyka komputerowa potwierdziła bdb stan podstawowych podzespołów
- czerwiec 2024 - wymiana przewodu od układu wspomagania idącego od pompy do maglownicy - pojawiła się nieszczelność
Aby rzetelnie przedstawić stan techniczny i wizualny auta potencjalnemu kupującemu muszę wspomnieć również o jego mankamentach, które estetom mogą przeszkadzać:
- wgniotki i zadrapania na tylnym zderzaku
- prawe lusterko czasem ma problem ze złożeniem się – słuchać pracę mechanizmu, ale lusterko czasem reaguje, a czasem się nie składa
- przy zapalaniu ksenonów Insignia zgłasza błąd świateł – spowodowane jest to zastosowaniem nieoryginalnych (tańszych) przetwornic ksenonów, które w tym modelu potrafią uszkodzić się przy nieszczelności lampy. Obie lampy mają nowy klej i są szczelne, więc przyszły właściciel nie będzie musiał się o to martwić. Lampy pomimo wyświetlania błędu są sprawne i pracują płynnie, tj. skręcają na zakrętach, przesłony długie/krótkie oraz poziomowanie w pełni działa – na życzenie mogę udostępnić film z ich pracy.
- brak zaczepu rolety tylnego bagażnika – roleta nie była naprawiana ze względu na przyciemnione
szyby z tyłu, przez które nie widać zawartości bagażnika
Auto po wcześniejszym uzgodnieniu można obejrzeć w okolicach Świdnika (lubelskie), istnieje również możliwość sprawdzenia auta na tzw. ścieżce diagnostycznej lub w dowolnym zakładzie mechanicznym na terenie Lublina. Cena jest oczywiście do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanego kupującego.
Na życzenie mogę podesłać dodatkowe zdjęcia wybranych elementów lub całości auta.
Więcej zdjęć: drive.google.com/drive/folders/17Z7XYDZntkKfiEsCpxDbuSqx3mAvb6u3?usp=sharing
Posiadam interfejs diagnostyczny, którego również mogę użyczyć, a na życzenie kupującego mogę podesłać dokładny raport, który ten interfejs generuje.
Auto jest bardzo bogato wyposażone:
- biksenony skrętne z doświetlaniem zakrętów sterowanym ruchami kierownicy
- spryskiwacze ksenonów
- światła do jazdy dziennej
- doświetlanie zakrętów za pomocą halogenów
- elektrycznie składane (również z pilota), regulowane oraz podgrzewane lusterka
- centralny zamek sterowany z pilota
- podgrzewane fotele przednie
- czujnik deszczu
- czujnik zmierzchu
- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
- poduszki powietrzne boczne przednie
- czarna, skórzana tapicerka
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- elektryczne szyby (otwierane i zamykane również z pilota)
- wielofunkcyjna kierownica
- przyciemniane tylne szyby
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, tył podzielony na 2 strefy regulowane manualnie
- rozbudowany komputer pokładowy
- panoramiczny, otwierany dach z roletą
- fabryczne radio z nawigacją DVD 800 Navi
- 6 biegowa skrzynia
- przednie i tylne czujniki parkowania
- kontrola trakcji
- system stabilizacji toru jazdy
- ABS
- tempomat
- demontowana roleta bagażnika
- wielofunkcyjny podłokietnik z przodu i na tylnej kanapie
- hak
- oryginalne 18 calowe alufelgi na całorocznych oponach marki Tracmax All Season Trac Saver X-Privilo w rozmiarze 245/45/18 z 39 tygodnia 2020 roku założone zaraz po zakupie auta
Dzięki temu, że auto było na bieżąco serwisowane przez 3,5 roku odwdzięczyło się bezawaryjnością i dotarciem do celu w każdych warunkach. Bogate wyposażenie przekłada się na duży komfort i frajdę w przemieszczaniu się nią zarówno zimą jak i latem We wnętrzu nie było palone. Diesel bez problemu odpala nawet w największe mrozy, jest dynamiczny, a zarazem oszczędny (EcoFlex): powtarzalne spalanie na poziomie 5,5-6,5 litrów w cyklu mieszanym. Auto zakupione w grudniu 2020 roku przy przebiegu 223541, a od 2021 roku jest zarejestrowane w Polsce i od tamtej pory jestem jego pierwszym właścicielem w kraju (trzecim od wyjścia z fabryki), jest w bardzo dobrym stanie blacharskim, a wszystkie elementy nadwozia i podwozia auta są zdrowe.
Auto kilka tygodni temu bezproblemowo przeszło przegląd techniczny.
Na prośbę potencjalnego nabywcy udostępniam nr Vin auta.
Serwis po zakupie:
Auto zaraz po zakupie miało wymienione kompletne sprzęgło z dwumasą, kolektor dolotowy (uciekał płyn chłodniczy), założone wspomniane wcześniej nowe opony, wymieniony kompletny rozrząd (pasek, rolka, napinacz, pompa wody) i zrobiony kompletny serwis olejowy (olej, filtry: kabinowy, oleju, powietrza, paliwa).
Serwis bieżący, ostatnie wymiany:
- 22 marca 2023 olej 5w30, filtr oleju i filtr powietrza przy przebiegu 253988
- 19 maja 2023 nowy akumulator i 2 tylne czujniki parkowania, kompletna diagnostyka komputerowa, która pokazała m.in. pełną sprawność filtra DPF oraz zerowe korekcje wtryskiwaczy
- sierpień 2023 – filtr kabinowy, odgrzybianie i uzupełnianie klimatyzacji
- maj 2024 - diagnostyka komputerowa potwierdziła bdb stan podstawowych podzespołów
- czerwiec 2024 - wymiana przewodu od układu wspomagania idącego od pompy do maglownicy - pojawiła się nieszczelność
Aby rzetelnie przedstawić stan techniczny i wizualny auta potencjalnemu kupującemu muszę wspomnieć również o jego mankamentach, które estetom mogą przeszkadzać:
- wgniotki i zadrapania na tylnym zderzaku
- prawe lusterko czasem ma problem ze złożeniem się – słuchać pracę mechanizmu, ale lusterko czasem reaguje, a czasem się nie składa
- przy zapalaniu ksenonów Insignia zgłasza błąd świateł – spowodowane jest to zastosowaniem nieoryginalnych (tańszych) przetwornic ksenonów, które w tym modelu potrafią uszkodzić się przy nieszczelności lampy. Obie lampy mają nowy klej i są szczelne, więc przyszły właściciel nie będzie musiał się o to martwić. Lampy pomimo wyświetlania błędu są sprawne i pracują płynnie, tj. skręcają na zakrętach, przesłony długie/krótkie oraz poziomowanie w pełni działa – na życzenie mogę udostępnić film z ich pracy.
- brak zaczepu rolety tylnego bagażnika – roleta nie była naprawiana ze względu na przyciemnione
szyby z tyłu, przez które nie widać zawartości bagażnika
Auto po wcześniejszym uzgodnieniu można obejrzeć w okolicach Świdnika (lubelskie), istnieje również możliwość sprawdzenia auta na tzw. ścieżce diagnostycznej lub w dowolnym zakładzie mechanicznym na terenie Lublina. Cena jest oczywiście do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanego kupującego.
Na życzenie mogę podesłać dodatkowe zdjęcia wybranych elementów lub całości auta.
Więcej zdjęć: drive.google.com/drive/folders/17Z7XYDZntkKfiEsCpxDbuSqx3mAvb6u3?usp=sharing
Posiadam interfejs diagnostyczny, którego również mogę użyczyć, a na życzenie kupującego mogę podesłać dokładny raport, który ten interfejs generuje.
ID: 851306716
xxx xxx xxx
Dodane 29 maja 2024
Opel Insignia 2.0 CDTI EcoFlex Cosmo, bogato wyposażona, akt. przegląd
21 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja