Firmowe
Rok wydania: 2005
Stan: Używane
Rodzaj: Pozostałe
Opis
Nowy Incentive w Polsce Andrzej Świątecki
Andrzej Świątecki, Jerzy Socała, Teresa Buczak, Amadeusz Piesik
Książka używana w dobrym stanie, ryski i przetarcia okładkil przybrudzone ranty
Wydawnictwo: ELECT
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
Ilość stron: 272
ISBN 978*******352-0-2
"Nowy incentive w Polsce" zawiera wiele praktycznych rad: opisuje różne działania prowadzące do sukcesu, wskazuje niepowtarzalne szanse i możliwe zagrożenia, a także podpowiada, jakich błędów można uniknąć. Autorzy skupili się na zagadnieniach dotyczących kreowania i umacniania polskiej marki turystyki biznesowej (szczególnie tej z obszaru podróży motywacyjnych); marki bazującej na magii miejsca, w którym ta marka powstaje, na niepowtarzalności lokalnych zasobów, na umiejętnościach ludzi, którzy ją tworzą, Każdy z autorów zachęca do działań, które dają efekty wzmocnienia: rekomenduje tworzenie lokalnych sojuszy, budowanie poziomych sieci powiązań, przyciąganie do współpracy różnorodnych podmiotów, Książka powstała przy udziale tych, którzy na co dzień, praktycznie, tworzą rodzimą markę turystyki biznesowej (zob. Dodatek Cases - opis przypadków). Przykłady te uzupełniają zaprezentowany w książce {zob. rozdział Bank inspiracji i pomysłów) zbiór wybranych pomysłów, programów i miejsc już funkcjonujących marek.
Z przekonaniem, ze wszystkich zainteresowanych turystyką motywacyjną książka ta wesprze w drodze do sukcesu - Jerzy Dymek, wydawca,
Mam w sprzedaży wiele innych interesujących pozycji. Zapraszam do obejrzenia moich ogłoszeń :-)
Andrzej Świątecki, Jerzy Socała, Teresa Buczak, Amadeusz Piesik
Książka używana w dobrym stanie, ryski i przetarcia okładkil przybrudzone ranty
Wydawnictwo: ELECT
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
Ilość stron: 272
ISBN 978*******352-0-2
"Nowy incentive w Polsce" zawiera wiele praktycznych rad: opisuje różne działania prowadzące do sukcesu, wskazuje niepowtarzalne szanse i możliwe zagrożenia, a także podpowiada, jakich błędów można uniknąć. Autorzy skupili się na zagadnieniach dotyczących kreowania i umacniania polskiej marki turystyki biznesowej (szczególnie tej z obszaru podróży motywacyjnych); marki bazującej na magii miejsca, w którym ta marka powstaje, na niepowtarzalności lokalnych zasobów, na umiejętnościach ludzi, którzy ją tworzą, Każdy z autorów zachęca do działań, które dają efekty wzmocnienia: rekomenduje tworzenie lokalnych sojuszy, budowanie poziomych sieci powiązań, przyciąganie do współpracy różnorodnych podmiotów, Książka powstała przy udziale tych, którzy na co dzień, praktycznie, tworzą rodzimą markę turystyki biznesowej (zob. Dodatek Cases - opis przypadków). Przykłady te uzupełniają zaprezentowany w książce {zob. rozdział Bank inspiracji i pomysłów) zbiór wybranych pomysłów, programów i miejsc już funkcjonujących marek.
Z przekonaniem, ze wszystkich zainteresowanych turystyką motywacyjną książka ta wesprze w drodze do sukcesu - Jerzy Dymek, wydawca,
Mam w sprzedaży wiele innych interesujących pozycji. Zapraszam do obejrzenia moich ogłoszeń :-)
ID: 867491939
xxx xxx xxx
Dodane 29 maja 2024
Nowy Incentive w Polsce Andrzej Świątecki
Tylko przedmiot
12 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja