Prywatne
Rodzaj: Układ wydechowy
Stan: Nowe
Numer części: 2134535
Opis
Nowy wkład DPF DAF XF 106 po LIFT 2134535 cena 3450 PLN przy zdaniu uszkodzonego.
Regenerowany 950zł przy oddaniu zapchanego.
Wkłady DPF zabezpieczane pierścieniem stalowym 4mm
Więcej na stronie dpfdaf.pl
Wypalanie filtra cząstek stałych (DPF) w samochodzie DAF 106 po lifcie może być spowodowane różnymi czynnikami. Oto kilka potencjalnych przyczyn:
Niewłaściwej jakości paliwo lub olej silnikowy: Używanie niskiej jakości paliwa lub oleju silnikowego może prowadzić do gromadzenia się zanieczyszczeń w filtrze DPF. Zanieczyszczenia te mogą być trudne do wypalenia podczas normalnej regeneracji, co skutkuje częstszym koniecznym wypalaniem filtra.
Krótkie trasy lub niewystarczająco długi czas jazdy z wysokimi obrotami silnika: Filtr DPF regeneruje się poprzez podgrzewanie i spalanie zgromadzonych cząstek stałych. Jeśli pojazd często porusza się na krótkich trasach lub nie jest wystarczająco długo eksploatowany przy wysokich obrotach silnika, może to prowadzić do niewystarczającej regeneracji filtra.
Uszkodzony lub niedziałający czujnik temperatury: Czujnik temperatury jest odpowiedzialny za monitorowanie temperatury w układzie DPF. Jeśli czujnik jest uszkodzony lub niedziałający, może to uniemożliwić prawidłową regenerację filtra, co wymaga częstszego wypalania.
Problemy z układem wtryskowym lub systemem recyrkulacji spalin (EGR): Awarie w układzie wtryskowym lub EGR mogą powodować nadmiar zanieczyszczeń w układzie spalinowym, co może prowadzić do częstszego zatkania filtra DPF.
Jeśli masz problem z częstym wypalaniem filtra DPF w samochodzie DAF 106 po lifcie, zalecam skonsultowanie się z serwisem DPF w Rabce Zdrój lub mechanikiem specjalizującym się w pojazdach ciężarowych, aby dokładnie zbadać przyczynę problemu i podjąć odpowiednie działania naprawcze.
Regenerowany 950zł przy oddaniu zapchanego.
Wkłady DPF zabezpieczane pierścieniem stalowym 4mm
Więcej na stronie dpfdaf.pl
Wypalanie filtra cząstek stałych (DPF) w samochodzie DAF 106 po lifcie może być spowodowane różnymi czynnikami. Oto kilka potencjalnych przyczyn:
Niewłaściwej jakości paliwo lub olej silnikowy: Używanie niskiej jakości paliwa lub oleju silnikowego może prowadzić do gromadzenia się zanieczyszczeń w filtrze DPF. Zanieczyszczenia te mogą być trudne do wypalenia podczas normalnej regeneracji, co skutkuje częstszym koniecznym wypalaniem filtra.
Krótkie trasy lub niewystarczająco długi czas jazdy z wysokimi obrotami silnika: Filtr DPF regeneruje się poprzez podgrzewanie i spalanie zgromadzonych cząstek stałych. Jeśli pojazd często porusza się na krótkich trasach lub nie jest wystarczająco długo eksploatowany przy wysokich obrotach silnika, może to prowadzić do niewystarczającej regeneracji filtra.
Uszkodzony lub niedziałający czujnik temperatury: Czujnik temperatury jest odpowiedzialny za monitorowanie temperatury w układzie DPF. Jeśli czujnik jest uszkodzony lub niedziałający, może to uniemożliwić prawidłową regenerację filtra, co wymaga częstszego wypalania.
Problemy z układem wtryskowym lub systemem recyrkulacji spalin (EGR): Awarie w układzie wtryskowym lub EGR mogą powodować nadmiar zanieczyszczeń w układzie spalinowym, co może prowadzić do częstszego zatkania filtra DPF.
Jeśli masz problem z częstym wypalaniem filtra DPF w samochodzie DAF 106 po lifcie, zalecam skonsultowanie się z serwisem DPF w Rabce Zdrój lub mechanikiem specjalizującym się w pojazdach ciężarowych, aby dokładnie zbadać przyczynę problemu i podjąć odpowiednie działania naprawcze.
ID: 840731244
xxx xxx xxx
Dodane 20 maja 2024
nowy filtr DPF DAF XF 106 Lift Kościerzyna
3 450 zł
Użytkownik
Lokalizacja