Prywatne
Rok wydania: 2006
Stan: Nowe
Opis
Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy Lucyna Kowalczyk
Rok wydania 2006
Wydawnictwo Difin
ISBN 83-7251-579-4
Strony/format 160/A5
okładka miękka
Książka jest nowa, nigdy nieużywana, w stanie idealnym.
Wnikliwe i dokładne zapoznanie się z publikacją pozwala znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące naszego partnera biznesowego, np.: Jak zbadać standing finansowy i poznać prognozowaną wiarygodność kontrahenta, analizując jego biznesplan? Na jakie zależności zwracać uwagę, aby wywnioskować, czy firma jest wiarygodna? Zaprezentowane przez autorkę liczne przykłady, a także bogaty materiał ilustracyjny pozwala na zrozumienie bardziej złożonych problemów. Dodatkowym atutem publikacji jest zamieszczony w aneksie raport oceny wiarygodności wybranego przedsiębiorstwa. Książka została napisana z myślą o osobach podejmujących w przedsiębiorstwie decyzje strategiczne w zakresie doboru partnerów do współpracy gospodarczej. Powinna być przydatna pracownikom banków zajmujących się oceną kredytobiorców, pracownikom firm zamujących się leasingiem lub factoringiem, inwestorom. Może być pomocą dydaktyczną dla wykładowców i studentów pragnących się zapoznać z problematyką ograniczania ryzyka w biznesie.
Rok wydania 2006
Wydawnictwo Difin
ISBN 83-7251-579-4
Strony/format 160/A5
okładka miękka
Książka jest nowa, nigdy nieużywana, w stanie idealnym.
Wnikliwe i dokładne zapoznanie się z publikacją pozwala znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące naszego partnera biznesowego, np.: Jak zbadać standing finansowy i poznać prognozowaną wiarygodność kontrahenta, analizując jego biznesplan? Na jakie zależności zwracać uwagę, aby wywnioskować, czy firma jest wiarygodna? Zaprezentowane przez autorkę liczne przykłady, a także bogaty materiał ilustracyjny pozwala na zrozumienie bardziej złożonych problemów. Dodatkowym atutem publikacji jest zamieszczony w aneksie raport oceny wiarygodności wybranego przedsiębiorstwa. Książka została napisana z myślą o osobach podejmujących w przedsiębiorstwie decyzje strategiczne w zakresie doboru partnerów do współpracy gospodarczej. Powinna być przydatna pracownikom banków zajmujących się oceną kredytobiorców, pracownikom firm zamujących się leasingiem lub factoringiem, inwestorom. Może być pomocą dydaktyczną dla wykładowców i studentów pragnących się zapoznać z problematyką ograniczania ryzyka w biznesie.
ID: 282215937
Dodane 21 maja 2024
NOWA: Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy
Tylko przedmiot
30 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja