Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Podręczniki szkolne
  5. Podręczniki szkolne - Małopolskie
  6. Podręczniki szkolne - Kraków
  7. Podręczniki szkolne - Czyżyny
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2020

  • Stan: Nowe

Opis

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na:
istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,
realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,
metodach badania skuteczności reklamy,
omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,
szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,
ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
. Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, ale także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność samodzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (.) Na szczególne podkreślenie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niespotykanego w polskiej literaturze) .
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk
. Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyjnej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, że intencjonalny dobór treści niewerbalnych zwiększa skuteczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (.) Według mojej wiedzy jest to najbardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym .
dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.
ID: 906788450

Skontaktuj się

Leo Land

Na OLX od sierpień 2023

Ostatnio online wczoraj o 21:09

Dodane 12 maja 2024

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski

Tylko przedmiot

81,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon