Firmowe
Stan: Nowe
Opis
"Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)"
Kategoria: gra planszowa
Produkt nowy i oryginalnie zapakowany
- -
Odbiór osobisty:
Pn.-Pt.: 11.00 - 19.00
So.: 11.00 - 17.00
ul. Belgradzka 14/U10
Warszawa - Ursynów (metro Natolin)
- -
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Cechy:
- Wydawnictwo: Portal
- Poziom trudności: 3.00 na 5
- Ocena na BGG: 8.04
- Nazwa oryginalna: Neuroshima Hex! 3.0: Smart
- Wiek: 8 lat +
- Liczba graczy od: 2
- Liczba graczy do: 4
- Wydanie: polskie
- Instrukcja: polska
- Czas gry: od 30 do 30 min.
- Edycja: 1
- Rok premiery: 2014
- Rok wydania: 2021
- Autor: Michał Oracz
- Stan: nowe
- EAN: 5902560380781
- SKU: 1997
Opakowanie:
- Waga: 0.12 kg
- Wymiary: 10x13x2 cm
Zawartość:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Kategorie:
- dodatki
- postapo
- dodatek do gry
- walka
- science Fiction
Mechaniki:
- zarządzanie ręką
- hexagonalne pola
- eliminacja graczy
- partnerstwo
- rozmieszczanie elementów
- różne zdolności graczy
Kategoria: gra planszowa
Produkt nowy i oryginalnie zapakowany
- -
Odbiór osobisty:
Pn.-Pt.: 11.00 - 19.00
So.: 11.00 - 17.00
ul. Belgradzka 14/U10
Warszawa - Ursynów (metro Natolin)
- -
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Cechy:
- Wydawnictwo: Portal
- Poziom trudności: 3.00 na 5
- Ocena na BGG: 8.04
- Nazwa oryginalna: Neuroshima Hex! 3.0: Smart
- Wiek: 8 lat +
- Liczba graczy od: 2
- Liczba graczy do: 4
- Wydanie: polskie
- Instrukcja: polska
- Czas gry: od 30 do 30 min.
- Edycja: 1
- Rok premiery: 2014
- Rok wydania: 2021
- Autor: Michał Oracz
- Stan: nowe
- EAN: 5902560380781
- SKU: 1997
Opakowanie:
- Waga: 0.12 kg
- Wymiary: 10x13x2 cm
Zawartość:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Kategorie:
- dodatki
- postapo
- dodatek do gry
- walka
- science Fiction
Mechaniki:
- zarządzanie ręką
- hexagonalne pola
- eliminacja graczy
- partnerstwo
- rozmieszczanie elementów
- różne zdolności graczy
ID: 918442948
xxx xxx xxx