Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Usługi
  3. Usługi motoryzacyjne
  4. Naprawa i serwis
  5. Naprawa i serwis - Śląskie
  6. Naprawa i serwis - Zawiercie
  7. Naprawa i serwis - Centrum
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001
PromujOdśwież
  • Firmowe

Opis

Naprawa Sterownika BMW E38, E39, E53, E65
0265900001
0265950002
0265950006
0265950004
0265950067
0265225007
0265225005

Przedmiotem aukcji jest naprawa sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, Audi A4, A6, A8 D3 i innych w autach z rocznika ok 1996 do ok 2008.

Wersja Sterownika Bosch 5.7

Usterka sterownika objawia się np;

- po krótkim odcinku drogi zapala się ABS/TC/ESP,

- brak komunikacji ze sterownikiem ABS

- na liczniku świeci się ABS oraz wykrzyknik

- nie działa prędkościomierz

- inne problemy z ABS

Usterka sterownika 0 265 900 001;

- błąd/ brak odczytu z czujnika ABS

- brak komunikacji ze sterownikiem

- błąd pompy wtórnej

- pompa ABS pracuje cały czas

Usterka sterownika 0 265 950 002;
(pozostałe numery na dole ogłoszenia)

- błąd/ brak odczytu z czujnika ABS

- brak komunikacji ze sterownikiem

- błąd/ brak odczytu wartości z czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym

- błąd pompy DSC

- błąd pompy wtórnej

Usterka modułu E36, E46
- błąd silnika pompy 5DF0, 5DF1
- wewnętrzny błąd jednostki abs 5DF5

Inne nr sterowników,
0 265 900 001,
0 265 950 001,
0 265 950 002,
0 265 950 004,
0 265 950 006,
0 265 950 056.
0 265 950 067 itp

NIE NAPRAWIA SIĘ STEROWNIKÓW KTÓRE ZGŁASZAJĄ BŁĘDY DOTYCZĄCE ZAWORÓW; DOLOTOWY, WYLOTOWY ORAZ ZAWÓR ASC itp. Naprawa jest możliwa lecz mało kiedy się da naprawić.

Demontaż sterownika jest bardzo prosty, potem wysyłasz sam sterownik, pompa ABS zostaje na miejscu, można normalnie jeździć autem.

(auta ze skrzynia automatyczna; nie zaleca się jazdy długich tras, skrzynia przy innych obrotach silnika zmienia biegi)

Proszę starannie zabezpieczyć cewki na czas wysyłki oraz sam sterownik,

Nie wrzucać sterownika bezpośrednio do dużej koperty a zabezpieczyć go w jakimś pudełku.

Nie stosować na cewki; tekturek, chusteczek, podkładek, foli, woreczków itp. tylko przykleić bezpośrednio taśmę klejącą na cewki!.

Zajmuję się tymi naprawami już dobre kilkanaście lat, sterowniki przeze-mnie naprawione z tego co wiem działają do dziś. Jesli są jakieś wątpliwości to prosze o telefon . Jako jedyny z wszystkich ogłaszających się co naprawia te moduły odpowiem na każde pytanie . Większość ludzi co to naprawia nawet nie wie jak to działa i za co odpowiadają konkretne błędy. Oraz oczywiście nie sprawdzają modułu u siebie po naprawie.

Naprawa sterownika polega na wymianie kilku spękanych połączeń w elektronice sterownika ABS, jest to dość precyzyjna operacja.

Nie kleje i nie lutuję jednego lub dwóch starych spękanych połączeń jak robi to większość elektroników lecz wymieniam wszystkie za jednym razem na nowe.

Nie używam kwasu oraz kalafonii jak i pasty do lutowania jak większość oraz jak to pokazane na YouTube. Po ok 6 miesiącach kwas zjada punkty lutownicze oraz cynę i jest potem bardzo trudno odratować sterownik!

Nie uczę się napraw na nadesłanych sterownikach.

Naprawiałem już dużo sterowników po firmach ogłaszających się i to co oni robią za 300 - 700zł to jest coś nieprawdopodobnego, zdjęcia poniżej.

Wymieniają jeden, dwa uszkodzone połączenia i w dodatku zlutowanie tego na po prostu na chybił trafił.

Cena usługi nie idzie wcale z jakością naprawy.

Po niedługim czasie naprężenia od temperatury wyrywają punkt lutowniczy w sterowniku.

Takie uszkodzenie też potrafię naprawić. jak jest możliwość, dolutowuję się bezpośrednio do procesora.

Na Youtube po wpisaniu dexter23pl przestawiam krótki film ukazujący naprawę sterownika. Ja się nie wstydzę swojej pracy.

Każdy sterownik po naprawie sprawdzam pod komputerem oraz osobno na testerze który zbudowałem specjalnie pod te sterowniki czy sterownik widzi wszystkie czujniki ABS oraz prędkości poszczególnych kół.

Jakie są obecne błędy oraz jeśli sterownik posiada także wskazania czujnika ESP oraz czujnika ciśnienia płynu w układzie hamulcowym.

Czy sterownik nie zgłasza nadal błędu świecącego ABS na liczniku,

W każdym naprawionym sterowniku sprawdzam funkcję ; hamowania, poślizgu ASR,
odczyt prędkości z 4 czujników ABS,
sterowanie silnika pompy ABS,

Nie wystarczy polutować połączeń i odczytać błędy komputerem programem. dopiero po teście wiadomo czy sterownik jest w pełni sprawny,
Naprawiam to rzetelnie, wystarczy poczytać fora BMW,
Nikt inny tego w ten sposób nie sprawdza a tylko lutuje i odsyła i albo się uda lub nie.

Na swoją pracę daję zawsze gwarancję.

W każdym sterowniku kasuję błędy przed wysyłką, ma to plus taki że po otrzymaniu sterownika z powrotem wystarczy zamontować

sterownik z powrotem do auta, nie trzeba znów jechać na komputer aby wykasować błędy w celu zgaszenia kontrolki na liczniku ABS.

Czyli brak dodatkowych kosztów oraz tracenia czasu.

Nie wysyłam nie sprawdzonych sterowników w ciemno lub na sztukę!

Gwarancja 24 miesięce. *
Lecz kazdy naprawiam jak dla siebie. Aby nie wrócił a nie na czas gwarancji.
Koszt naprawy nie naprawianego/otwartego wcześniej sterownika 420zł za 001.

Nie naprawiam nadesłanych dobrych sterowników a informuję telefonicznie że sterownik jest dobry i należy usterki szukać w aucie.

Możliwość sprawdzenia nadesłanego sterownika na testy. W sytuacji problemu ze znalezieniem usterki w aucie,

Sprawdzenie obejmuje;

- otworzenie sterownika

- sprawdzenie połączeń

- test sterownika na testerze

test sprawdzający sterownik trwa kilka minut.

Naprawa przeważnie w ten sam dzień lub następny jak i wysyłka z powrotem na wskazany adres zamieszczony w paczce z nr telef.

Proszę do każdej paczki dodawać adres z nr telefonu do wnętrza paczki ponieważ czasem nie da się z nalepki nic odczytać.

Podejmuje się naprawy również sterowników nie umiejętnie naprawionych,

czasem da się je jeszcze naprawić. Cena do uzgodnienia.

Czas naprawy zależnie od stanu sterownika.

Na takie sterowniki też daję gwarancję.

Zdjęcia i ceny z około 2020r
4 zdjęcie przedstawia nadesłany sterownik do naprawy, ktoś nie zauważył cienkich złotych połączeń.

Trzeba było wszystkie od nowa postawić. Sterownik działa.

Zdjęcie 5, naprawa u kogoś za 200zł po kilku dniach odpadło jak widać następne połączenie prze-lutowałem wszystkie połączenia, Sterownik zaczął poprawnie działać.

Zdjęcie 6, naprawa u kogoś za 300zł , cena chyba za stracony czas i praktykę, dzień podobno działało, jak widać powypalane całkiem pady, Sterownik odratowałem i działa. Trzeba było lutować się bezpośrednio koło procesora.

Zdjęcie 7, ta magia kosztowała podobno 250zł , kilka dni działało po odebraniu sterownika z naprawy, Poprawiłem, sterownik cały czas działa.

DexTech
Mariusz Wierzbowski
ul. Zakładowa 5/15
42-480 Poręba

tel. 73*******26

Na usługę wystawiam paragon z kasy.
pozostałe przykładowe numery sterowników z tej serii które naprawiam;
0 265 900 001
0 265 900 004
0 256 950 002
0 265 950 003
0 265 950 004
0 256 950 006
0 265 950 011
0 265 950 045
0 256 950 054
0 265 950 063
0 265 950 067
0 265 950 076
0 265 950 098
0 273 004 283
0 273 004 285
0 273 004 578

0265900001
0265900004
0256950002
0265950004
0256950006
0265950011
0265950045
0256950054
0265950063
0265950067
0265950076
0265950098
0273004283
0273004285
0273004578
ID: 462016097

Skontaktuj się

Mariusz

Na OLX od luty 2014

Ostatnio online w dniu 20 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 02 maja 2024

Naprawa Sterownika ABS BMW E38, E39, E46, E53, E65, X5, 0_265_900_001

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon