Firmowe
Rok wydania: 2024
Stan: Nowe
Opis
W ogłoszeniu znajdują się wszystkie dostępne zdjęcia.
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.
Kochani uczniowie, dostajecie podpowiedź, jak ugryźć temat rozprawki, ale Waszym zadaniem jest napisać ją samodzielnie
Pamiętajcie o synonimach i bogactwie językowego obrazowania
Jesteście w posiadaniu „protezy”, a tkankę wypowiedzi musicie nadbudować sami
Chciałabym, żeby rozprawka czy też wypowiedź argumentacyjna straciła swoje „wielkie oczy”
Podchodźcie do „rysunkowych rozprawek” bez strachu
Częstujcie się!
Dlaczego powstała książka Myśl ikonicznie! Rysunkowe rozprawki?
Jestem nauczycielką języka polskiego z długoletnim doświadczeniem
Podczas pandemii pracowałam z ósmoklasistami, którym musiałam wyłożyć m
in
wiedzę na temat rozprawki
Wtedy do głowy przyszedł mi schemat rysunkowy (patrz rozprawka nr 1)
Muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę, ponieważ mój uczeń (Miłosz) okazał się świetnym recenzentem: w jego głowie schemat rysunkowy utrwalił się na tyle mocno, że każdą nową rozprawkę wizualizował dzięki rysunkom
„Test” powtórzyłam w latach następnych i doszłam do przekonania, że warto takie myślenie obrazami połączyć ze słowem
Ta książka porządkuje w sposób graficzny wiedzę na temat rozprawki
Jestem przekonana, że uczniowie i nauczyciele dostają w ręce wartościowy materiał edukacyjny do przeanalizowania podczas omawiania tej formy wypowiedzi
Przełożyłam tematy pomieszczone w kolejnych arkuszach egzaminu po ósmej klasie na język zrozumiały dla ucznia, tak, żeby potrafił m
in
odróżnić argument od przykładu
Dlatego umieściłam przykład z lektury w szufladzie, a argument skorelowałam z rysunkiem
Lubię myśleć, że koleżeństwo polonistów przyklaśnie temu pomysłowi
Mam nadzieję, że także uczniowie znajdą motywację do pracy – schemat porządkuje, ale każdy argument i przykład należy „obudować”
Nie we wszystkich schematach rozprawkowych po „pakiecie” argumentu z przykładem pojawiły się wnioski cząstkowe
One są jednak tak samo ważne
Nie zapominajcie o tym! Niech to będzie Wasza inwencja, dopisujcie je śmiało, porządkując wskazówki podane przeze mnie w pierwszych paru schematach
Kochani uczniowie, dostajecie podpowiedź, jak ugryźć temat rozprawki, ale Waszym zadaniem jest napisać ją samodzielnie
Pamiętajcie o synonimach i bogactwie językowego obrazowania
Jesteście w posiadaniu „protezy”, a tkankę wypowiedzi musicie nadbudować sami
Chciałabym, żeby rozprawka czy też wypowiedź argumentacyjna straciła swoje „wielkie oczy”
Podchodźcie do „rysunkowych rozprawek” bez strachu
Częstujcie się!
Dlaczego powstała książka Myśl ikonicznie! Rysunkowe rozprawki?
Jestem nauczycielką języka polskiego z długoletnim doświadczeniem
Podczas pandemii pracowałam z ósmoklasistami, którym musiałam wyłożyć m
in
wiedzę na temat rozprawki
Wtedy do głowy przyszedł mi schemat rysunkowy (patrz rozprawka nr 1)
Muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę, ponieważ mój uczeń (Miłosz) okazał się świetnym recenzentem: w jego głowie schemat rysunkowy utrwalił się na tyle mocno, że każdą nową rozprawkę wizualizował dzięki rysunkom
„Test” powtórzyłam w latach następnych i doszłam do przekonania, że warto takie myślenie obrazami połączyć ze słowem
Ta książka porządkuje w sposób graficzny wiedzę na temat rozprawki
Jestem przekonana, że uczniowie i nauczyciele dostają w ręce wartościowy materiał edukacyjny do przeanalizowania podczas omawiania tej formy wypowiedzi
Przełożyłam tematy pomieszczone w kolejnych arkuszach egzaminu po ósmej klasie na język zrozumiały dla ucznia, tak, żeby potrafił m
in
odróżnić argument od przykładu
Dlatego umieściłam przykład z lektury w szufladzie, a argument skorelowałam z rysunkiem
Lubię myśleć, że koleżeństwo polonistów przyklaśnie temu pomysłowi
Mam nadzieję, że także uczniowie znajdą motywację do pracy – schemat porządkuje, ale każdy argument i przykład należy „obudować”
Nie we wszystkich schematach rozprawkowych po „pakiecie” argumentu z przykładem pojawiły się wnioski cząstkowe
One są jednak tak samo ważne
Nie zapominajcie o tym! Niech to będzie Wasza inwencja, dopisujcie je śmiało, porządkując wskazówki podane przeze mnie w pierwszych paru schematach
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.
Kochani uczniowie, dostajecie podpowiedź, jak ugryźć temat rozprawki, ale Waszym zadaniem jest napisać ją samodzielnie
Pamiętajcie o synonimach i bogactwie językowego obrazowania
Jesteście w posiadaniu „protezy”, a tkankę wypowiedzi musicie nadbudować sami
Chciałabym, żeby rozprawka czy też wypowiedź argumentacyjna straciła swoje „wielkie oczy”
Podchodźcie do „rysunkowych rozprawek” bez strachu
Częstujcie się!
Dlaczego powstała książka Myśl ikonicznie! Rysunkowe rozprawki?
Jestem nauczycielką języka polskiego z długoletnim doświadczeniem
Podczas pandemii pracowałam z ósmoklasistami, którym musiałam wyłożyć m
in
wiedzę na temat rozprawki
Wtedy do głowy przyszedł mi schemat rysunkowy (patrz rozprawka nr 1)
Muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę, ponieważ mój uczeń (Miłosz) okazał się świetnym recenzentem: w jego głowie schemat rysunkowy utrwalił się na tyle mocno, że każdą nową rozprawkę wizualizował dzięki rysunkom
„Test” powtórzyłam w latach następnych i doszłam do przekonania, że warto takie myślenie obrazami połączyć ze słowem
Ta książka porządkuje w sposób graficzny wiedzę na temat rozprawki
Jestem przekonana, że uczniowie i nauczyciele dostają w ręce wartościowy materiał edukacyjny do przeanalizowania podczas omawiania tej formy wypowiedzi
Przełożyłam tematy pomieszczone w kolejnych arkuszach egzaminu po ósmej klasie na język zrozumiały dla ucznia, tak, żeby potrafił m
in
odróżnić argument od przykładu
Dlatego umieściłam przykład z lektury w szufladzie, a argument skorelowałam z rysunkiem
Lubię myśleć, że koleżeństwo polonistów przyklaśnie temu pomysłowi
Mam nadzieję, że także uczniowie znajdą motywację do pracy – schemat porządkuje, ale każdy argument i przykład należy „obudować”
Nie we wszystkich schematach rozprawkowych po „pakiecie” argumentu z przykładem pojawiły się wnioski cząstkowe
One są jednak tak samo ważne
Nie zapominajcie o tym! Niech to będzie Wasza inwencja, dopisujcie je śmiało, porządkując wskazówki podane przeze mnie w pierwszych paru schematach
Kochani uczniowie, dostajecie podpowiedź, jak ugryźć temat rozprawki, ale Waszym zadaniem jest napisać ją samodzielnie
Pamiętajcie o synonimach i bogactwie językowego obrazowania
Jesteście w posiadaniu „protezy”, a tkankę wypowiedzi musicie nadbudować sami
Chciałabym, żeby rozprawka czy też wypowiedź argumentacyjna straciła swoje „wielkie oczy”
Podchodźcie do „rysunkowych rozprawek” bez strachu
Częstujcie się!
Dlaczego powstała książka Myśl ikonicznie! Rysunkowe rozprawki?
Jestem nauczycielką języka polskiego z długoletnim doświadczeniem
Podczas pandemii pracowałam z ósmoklasistami, którym musiałam wyłożyć m
in
wiedzę na temat rozprawki
Wtedy do głowy przyszedł mi schemat rysunkowy (patrz rozprawka nr 1)
Muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę, ponieważ mój uczeń (Miłosz) okazał się świetnym recenzentem: w jego głowie schemat rysunkowy utrwalił się na tyle mocno, że każdą nową rozprawkę wizualizował dzięki rysunkom
„Test” powtórzyłam w latach następnych i doszłam do przekonania, że warto takie myślenie obrazami połączyć ze słowem
Ta książka porządkuje w sposób graficzny wiedzę na temat rozprawki
Jestem przekonana, że uczniowie i nauczyciele dostają w ręce wartościowy materiał edukacyjny do przeanalizowania podczas omawiania tej formy wypowiedzi
Przełożyłam tematy pomieszczone w kolejnych arkuszach egzaminu po ósmej klasie na język zrozumiały dla ucznia, tak, żeby potrafił m
in
odróżnić argument od przykładu
Dlatego umieściłam przykład z lektury w szufladzie, a argument skorelowałam z rysunkiem
Lubię myśleć, że koleżeństwo polonistów przyklaśnie temu pomysłowi
Mam nadzieję, że także uczniowie znajdą motywację do pracy – schemat porządkuje, ale każdy argument i przykład należy „obudować”
Nie we wszystkich schematach rozprawkowych po „pakiecie” argumentu z przykładem pojawiły się wnioski cząstkowe
One są jednak tak samo ważne
Nie zapominajcie o tym! Niech to będzie Wasza inwencja, dopisujcie je śmiało, porządkując wskazówki podane przeze mnie w pierwszych paru schematach
ID: 919017524
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 07 czerwca 2024
Myśl ikonicznie! - Dorota Węgrzyn
Tylko przedmiot
34,34 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja