Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Sprzedam książkę "Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta".
Autor: Philip R. Nulman, Wydawnictwo Studio EMKA, liczba stron 239, okładka miękka lakierowana, rozmiar 22 x 15, stan - nowa.
Książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych - na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne. Poniżej kilka rad autora: - Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta. - System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych - Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia. - Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.
Proszę o informację w odpowiedzi na ogłoszenie na OLX, sms lub telefon. Książki wysyłam dobrze zapakowane obłożone w folię bąbelkową w sztywnym kartonie. Jestem uczciwym sprzedawcą, sprzedaję od dawna książki na OLX.
Odbiór osobisty lub każdy rodzaj wysyłki OLX.
Autor: Philip R. Nulman, Wydawnictwo Studio EMKA, liczba stron 239, okładka miękka lakierowana, rozmiar 22 x 15, stan - nowa.
Książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych - na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne. Poniżej kilka rad autora: - Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta. - System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych - Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia. - Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.
Proszę o informację w odpowiedzi na ogłoszenie na OLX, sms lub telefon. Książki wysyłam dobrze zapakowane obłożone w folię bąbelkową w sztywnym kartonie. Jestem uczciwym sprzedawcą, sprzedaję od dawna książki na OLX.
Odbiór osobisty lub każdy rodzaj wysyłki OLX.
ID: 871678739
xxx xxx xxx
Dodane 21 maja 2024
Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta, Philip R. Nulman
Tylko przedmiot
25 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja