Firmowe
Rok wydania: 2017
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Opis
UNIKAT!
Nakład wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzględnieniem perspektywy badań nad mediami i ich rolą w kształtowaniu „nowej wspólnotowości”, którą autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane współcześnie zjawisko przenikania się przestrzeni fizycznych i medialnych, a także śledzi, jak na ich styku powstają nowe formy miejskiej wspólnotowości. Czytelnik może poznać społeczną perspektywę działania mediów sieciowych, w tym nowy wymiar powstawania i działania wspólnot konsumenckich.
„Autorka postawiła sobie zadanie bardzo ambitne, wymagające dobrej orientacji w badaniach dyscyplinarnych i interdyscyplinarnych. Potrafiła też materiał bibliograficzny sprawnie uporządkować pod kątem własnej problematyki i zarazem poddać go krytycznej refleksji nie zdarza się często, by z rzetelnym i precyzyjnym warsztatem badawczym współgrał atrakcyjny warsztat pisarski. Przewiduję więc, że książka będzie z zainteresowaniem czytana i, co więcej, odegra ważną rolę nie tylko w kręgu kulturoznawców, lecz także socjologów i antropologów zainteresowanych współczesnością”. - z recenzji prof. dr hab. Anny Zeidler-Janiszewskiej Uniwersytet SWPS
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada ślady przekładania na okładce (niewielkie zagięcia).
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 978********-659-9
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 263
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzględnieniem perspektywy badań nad mediami i ich rolą w kształtowaniu „nowej wspólnotowości”, którą autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane współcześnie zjawisko przenikania się przestrzeni fizycznych i medialnych, a także śledzi, jak na ich styku powstają nowe formy miejskiej wspólnotowości. Czytelnik może poznać społeczną perspektywę działania mediów sieciowych, w tym nowy wymiar powstawania i działania wspólnot konsumenckich.
„Autorka postawiła sobie zadanie bardzo ambitne, wymagające dobrej orientacji w badaniach dyscyplinarnych i interdyscyplinarnych. Potrafiła też materiał bibliograficzny sprawnie uporządkować pod kątem własnej problematyki i zarazem poddać go krytycznej refleksji nie zdarza się często, by z rzetelnym i precyzyjnym warsztatem badawczym współgrał atrakcyjny warsztat pisarski. Przewiduję więc, że książka będzie z zainteresowaniem czytana i, co więcej, odegra ważną rolę nie tylko w kręgu kulturoznawców, lecz także socjologów i antropologów zainteresowanych współczesnością”. - z recenzji prof. dr hab. Anny Zeidler-Janiszewskiej Uniwersytet SWPS
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada ślady przekładania na okładce (niewielkie zagięcia).
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 978********-659-9
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 263
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 884139612
xxx xxx xxx
Dodane 10 maja 2024
MIEJSKIE TŁUMY. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy
Tylko przedmiot
129,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja