Prywatne
Rok wydania: 2014
Stan: Nowe
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Metody zarządzania marketingowego
Okładka miękka
Rok wydania 2014
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 0.45 kg
Wydawnictwo Difin
Liczba stron 287
Szerokość produktu 16 cm
Wysokość produktu 15 cm
Autor Jacek Otto, Łukasz Sułkowski
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
Okładka miękka
Rok wydania 2014
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 0.45 kg
Wydawnictwo Difin
Liczba stron 287
Szerokość produktu 16 cm
Wysokość produktu 15 cm
Autor Jacek Otto, Łukasz Sułkowski
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
ID: 859479618
xxx xxx xxx
Dodane 14 maja 2024
Metody zarządzania marketingowego Jacek Otto
Tylko przedmiot
20 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja