Firmowe
Rok wydania: 2011
Stan: Używane
Opis
UNIKAT!
Nakład książki dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Książka w świetnym stanie.
Zakładka do książki w prezencie.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Jak już wspomniałem książka w super stanie.
Posiada niewielkie ślady przekładania na okładce. Środek w idealnym stanie, jak NOWY! Bez zakreśleń, zaznaczeń, podpisów, pieczątek bibliotecznych, itp.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 978********0663-8
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 171
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład książki dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Książka w świetnym stanie.
Zakładka do książki w prezencie.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Jak już wspomniałem książka w super stanie.
Posiada niewielkie ślady przekładania na okładce. Środek w idealnym stanie, jak NOWY! Bez zakreśleń, zaznaczeń, podpisów, pieczątek bibliotecznych, itp.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 978********0663-8
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 171
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882966202
xxx xxx xxx
Dodane 26 maja 2024
MARKETING SZEPTANY, Andy Sernovitz, książka w super stanie, UNIKAT
Tylko przedmiot
109,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja